O cuma gününün diğerlerinden farklı olabileceği hiç düşünmemiştim.. Kac kisi uyandığında mezarlıkta olmak ister ki. o geceyi hatırlıyordum. Erkenden yatmıştım çok yorucu bi antreman günüydü.Beyzbol takımı kaptanı olmak zor bi işti. Annemin ''hadi artık caroline uyu bugün çok yoruldun''dediğini hatırlıyordum. Ama sonra gecenin bir yarısı mezarlıkta uyandım.Saat kaçtı bilmiyorum.Yanı başımda neden içinde tüyler olan bir çanta vardı? bütün bunlar hakkında hiçbir fikrim yoktu.O kadar korkmustum ki nerde olduğumu anlayınca attığım çığlık sanırım tüm kasabayı uyandırmıştı.Zar zor evimin yolunu bulup arka kapıdan eve girmiştim.Cunku anneme yapabileceğim bir açıklama yoktu.O saatte orda ne aradığımı veya kimin neyin beni oraya götürdüğünu sanırım asla öğrenemeyecektim.Ertesi gün en yakın arkadaşım olan Scoota beni alması için mesaj attım. Evet en yakın arkadaşım erkekti.Ben kızlarla anlaşamayan bir kızım. Scoot on dakika sonra beni almaya geldi ve beraber okula gittik sınıfta herzamanki yerime oturdum ve dersin başlamasını bekledim.Scootla farklı sınıflara düşmüştük. Derste sanırım uyumuşum ki teneffüs zilinin çalması beni uyandırdı başımda bekleyen Scooti görünce gülümsedim ve Günaydın dedim. Biraz muhabbet ettik ve diger derslere girdik işte okul bitti.tuvalate gidip cantami toplayip okuldan cikmak istiyordum tuvalete gidip makyajımi düzeltip sınıfa girmiştim herkes gitmişti ve çantamın üzerinde bir not vardı. Sınıfımin saçma sapan şakalarina hiç vaktim yoktu ama yinede okudum.
"O gece neden mezarlıkta olduğunu öğrenmek istersen yarın çıkışta okulun arkasındaki ormana gel.''
ödüm kopmustu ve korkuyordum.kim nerden bilebilirdi.notu çantama koyup okuldan çıktım.eve gittim soğuk bir duş alıp uzandim.uykuya dalarken düşündüğüm şey nottu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Brown.
Paranormalsıradan bir kızın sıradan olmayan hayatı. 17 yaşındaki Caroline'ın sıradan bir okul gününde bulduğu not ve hayatının degismesi. Hep farklı olduğunu düşünen ama şuan öyle olmamak için herseyi yapabilicek bir kızın hikayesi.