Okula girdiğimizde tüm gözler üstümüzdeydi. Okulun popülerliğini elimize almıştık. Aslında bu çok güzel bir şey değil . Bizde sıradan insanlar gibi yaşamak istiyoruz . Sadece 9. Sınıftaki gibi olmak istiyoruz. Okulun girişine doğru giderken Hira'nın o ciddi anlamda ince çıkan çığlık sesiyle irkildik.Arkamızı döndüğümüzde gördüğümüz manzara karşısında şok olmuştuk.
Okulun cici kız grubundan Nilay Hira'nın üstüne kahve dökmüştü.Hira resmen sinir küpüne dönmüştü. Hira sinirle :
"Ne yapıyorsun sen ya aptal.Önüne baksana!"dedi.
Hemen yanına gittik ve Hira'yı sakinleştirmeye çalıştık . Ama boşuna .
Hemen Arya kızın kolunu tuttu ve uzaklaştırmaya çalıştı . Ama kız resmen bilerek yapmıştı. Bir de pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.Daha sonra Arya Nilay'ı grup arkadaşlarının yanına bıraktı.
Nilay grup arkadaşlarına: " O sürtüğü iyi benzettim."dedi.
Arya bu sözü duyduktan sonra kızın saçına yapıştı ve sürükleyerek okulun ortasına götürdü . Orada kavga etmeye başladılar. Nilay Ayaz'ın sevgilisi olmasına rağmen barda hergün farklı bir kişinin altına yatıyordu.Arya Nilay'ı Ayaz'ın önüne sert bir şekilde attı ve bağırdı :
"Sevgiline söyle her gece başkasının altına yatarken korunmayı unutmasın . "
İşte cici kızlardan biri şutlanır.Virüs gibiler.Biri gidiyor öbürü geliyor.Arya'nın yanından geçip kafeteryaya ilerlerken bir sesle durduk.
Nilay ağlamaklı bir sesle bağırdı:
"Bunun hesabını çok kötü ödeyeceksiniz sürtükler."
Hira tam üstüne gidecekken Güneş onu tuttu.
"Bırak zaten olacağı en kötü konunda."
Hira başını salladı. O sırada bağırdım.
"Elinden geleni ardına koyma."
Evet arkadaşlar ilk hikaye ilk tecrübe . Umarım beğenirsiniz bunu gerçekten çok istiyoruz . Vote ve yorumlarınızı bekliyoruz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH
Teen FictionKaranlığın içinde kaybolmuş 4 kız. Çıkışı bulmalarına yardım edecek 4 adam. Bu yol biraz zor Ama aşk onların kilitli kapılarını açacak olan anahtar. Bakalım bu 4 genç kız, karanlıktan aşkları sayesinde kurtulabilecek mi?