Gizemli Çocuk

80 9 1
                                    

Arya'nın Ağzından:

Arabayı görünce baktığım tek yer plakası oldu. Plakayı aldıktan sonra telefona kaydettim ve koşarak mekana gittim. Kızlar beni görünce şaşırdılar. Güneş hemen atıldı.

"Ne oldu da döndün? " Olayı hızlıca onlara anlattım.  Herkes telaşla ne yapacağımızı düşünüyordu. Hira konuşmaya başladı.

"Plakayı aldın mı? "

"Evet aldım.  Aramaya başlıyorum. " Bilgisayarı elime aldığım gibi aramaya başladım.  Bulduğum şeyle kocaman bir şok yaşıyordum. Burada Batuhan Karadoğan yazıyordu. Kızlar yanıma gelince onlar da aynı tepkiyi verdiler. Kocaman açılmış gözlerle bana baktılar. Sadece şaşkınlık.  Hira aceleyle kaskını alıp çıkacakken Riva onu durdurdu. Bana dönüp:

"Biz Arya  ile gideriz. Sen burada Güneş ile kal. Berbat gözüküyorsun. Uyu ve saçlarını kurut." Hira gülümsedi.

"Tamam anne." Riva da hafifçe kafasına vurdu.  Sonra beraber mekandan çıktık.  Bara gitmek için arabama doğru ilerledik. Sürücü koltuğuna geçtim.  Riva da yanıma bindi. Sonra arabayı çalıştırdım. Barın önüne gelince arabayı durdurdum. Riva yavaşça dışarı çıktı.  Bara ilerledi. Bende peşinden gittim. Gözlerim Batu'yu aradı. Yerinde yoktu. Riva'yı çekerken bir çocuğa çarptım. Çocuk Riva'ya baktı ve sonra Riva'ya sarıldı. OHA!!! Riva bu çocuğu nereden tanıyor?

"Riva, güzelim ne arıyorsun burada?"

"Arkadaşımı arıyorum Emre.Ben çocuk degilim bir kere. Sanane yani!" Riva saçma cevaplar verdikten sonra güldü.  Emre beni o anda fark etti.

"Siz kimsiniz güzel  bayan?"Benim önümde eğildi. Reverans yapar gibiydi. Ah Tanrım! Fazla taş bu çocuk. Gülümsedim ve prenses selamlaması gibi önünde eğildim.

"Ben Arya bayım.  Siz de Emre'siniz sanırım. " Dedim ve tekrar güldüm. Hafifçe gülümsedi ve başını salladı.  Neyse Arya kendine gel. Düşünmen gereken bu değil.  Riva'dan numarasını alıp konuşurum mutlaka. Ama şimdi Batu'nun işini halletmem lazım.  Emre'ye Batu'yu sordum ve bana içki mahzeninde olduğunu söyledi. Tam dönüp gidecekken:

"Numaranı Riva'dan alırım. Mesajımı bekle tatlı çocuk. Şuan çok önemli bir işim var " Dedim ve oradan ayrılıp içki mahzenine gittim. Fazla mı ileri gittim acaba? Numara falan. Ama ne yapayım tatlı ve etkilendim. Konuşmaktan zarar gelmez. Düşüncelerimden kurtulup kendimi mahzene attım .Evet Batu burda.Amma arkası dönük telefonla konusuyordu . Elime şarap şişelerinden birini aldım ve yaklaşık dinlemeye başldım.

"Evet abi buldum mekanı. Aynen verdiğin adres olduğuna eminim. Nilay hakkında herşey gerçek. Evet abi hemen kaçtım. Görmüş olamaz. Tamam abi..." Daha fazla konuşmasına izin vermeden kafasına şişeyi indirdim. Riva'yla beraber onu mahzenin arkasında ki odaya taşıyıp sandalyeye bağladık. Hira ve Güneş'i aradıktan sonra Batuhan'ın ayılmasını bekledik.

...

Riva'nın Ağzından:

Hala Batu'nun bizi sattığına inanamıyorum. Şok oldum. Başında ayılmasını beklemeden patrona haber verdim. Kızlar gelince onlara baktım. Hira ve Güneş'in yüzünde hiçbir ifade yoktu. Telefona baktığım da kırılmış ve ıslanmış olduğunu gördüm. Yavaşça ilerledim. Beni takip ettiler. İçeri girdim. Güneş kapıyı kilitledi.  Ben Batu'nun suratına su attım. Gözlerini kırpıştırdı. Ve acıyla inledi. Başı şişmiş olmalıydı.

"Ben neredeyim?"Batu bunu bana bakarak söylemişti. Hira cevapladı.   

"Elinin köründesin!"Sinirle bağırdı.   Batu olanları hatırladı ve başını eğdi.Arya ona tokat attı. Hira da dayanamadı ve suratına yumruk attı. Batu acıyla inledi .Hira dövüş sporlarıyla ilgilendiğinden  eli  ağırdı.Sonra bir tane daha burnunaa dogru geçirdi. Batu tekrar bağırırken Hira sinirle kapıya geçirdi.

"Neden yaptın Batuhan ?"Sessizce sordum.

"Ne yaptım ki ?"

İnkar ediyor gibiydi.

"Bizi takip ettin .Sadece tek bir soru "NEDEN?" Arya sakince sordu .

"Nedeni yok .Canım istedi."Yalan söylüyordu.

"Ya telefon konusmasi ?"Batuhan durakladi .

15 dakikadır Batuhan susuyordu . Hira sinir küpüne dönmüştü ve dayanamayıp sinirle tisladi .

"Ben birsey yapmadim .Baran'la konusuyordum ."

"Baran kim?"Arya konustu .

"Baran sizi izlememi isteyen biri ."Batuhan hızlıca söylemişti.

"Kim Bu Baran ??"Güneş konuşmuştu.

"Çocukluk arkadasim yetimhaneden.Sonra beni bir aile evlatlık edindi. Onunla liseye kadar görüşmedim .Sonra o beni buldu.Ailesinin katilini arıyordu. Siz  kızlar onun radarina  takılmışsınız . O da  bu yüzden sizleri takip etmemi  ve araştırmami  istedi.

Sadece bu "Susunca derin bir nefes aldı . Ona dogru ilerledim. Ellerini actim.Ayağa kalktı.  Bileklerini ovaladi . Kapidaki  kilidi açtı ve bize döndü .

"Bir süre  ortalıkta  gezinmeyin."

"Ne kadar bir süre ?"Merakla sordum. "Bir ay kadar " Batu odadan hızla çıktı.  Kızlarla  odada  öylece  kaldık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin