Yandıkk!..

29 2 0
                                    

Okul zili çaldı.kantine gidecektim.Ama sakarlıkta yine zehir gibiydi ki merdivenlerden acele ile koşarken önüme bakmadığım için düştüm. Ama nereye düştüğümü tahmin edin.Neyse zaten tahmin bile edemezsiniz.Tamda müdürün ayağının ucuna.Tam bir felaketti.                                              -Ne işin var senin burada zil çalmadımı!                                                                                                             +Ee evet ama kantinde en so-...                                                                                                                                  -Neyse ne.seni sakar bozuntusu uyanık!

+bir iki üçdört....                                                                                                                                                              -Ne diyorsun sen..                                                                                                                                                  -+aahh yeter senin sinir bozucu sesin yüzünden sakinleşmeye çalışıyorum kel horoz!...                                 -Beni takip et hemen!..                                                                                                                                                  Hiç korkmadım ama müdürün odasının ceza kokan bir mayın tarlası olduğu kesindi...

Biz BuyuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin