Evet müdürün odasına geldik.Ben müdürün beni azarlamasını beklerken hiç bağırmadı.Bekledim belki bağırır diye ama bağırmadı.Yanımda bir çocuk vardı.Gözleri dolmuştu.Müdür ona çay odasına git ve bana bir çay getir dedi.Çocuk derin bir nefes alıp koşmaya başladı. -Bu sakarlığının bir nedeni varmı Cashana Grell?(bana kısaca Cash diyorlar) +Hayır sadece derse yetişmeye çalışıyordum. -Son zamanlarda devamsızlığının arttığını duydum! +....... (cevap yok)Takk.. kapı hiddetle açıldı.Çocuk"Ona bunu yapmaya hakkın yok"dedi.Müdür şaşırdı.Açıkçası bende şaşırdım .Müdür"ne diyorsun sen çocuk!"diye bağırdı. +Senin bana sinirlendiğin için ona bağırmaya hakkın yok -Ama sana bunu sormadım! +Ama ben söyledim.Siz bir müdürsünüz.Öğrencinizi azarlamaya hakkınız yok!.Hem son zamanlarda okula geç geldiğinizi duydum. -ee bundan sanane.benim okula geç gelmem seni etkilemez hadsiz çocuk!. +Peki onun okula gelmemesinden dolayı senin maaşında bir değişme oldumu? -....İkinizde sınıflarınıza defolunn!!.. Kapıyı hızlıca çarpıp sınıfımızın yoluna koyulduk +Adın ne? -Cash.Seninki ne? +Paul.
-Yenimi geldin bu okula +Evet -Teşekkür ederim.. +Neden? -Beni o adi keltoşun elinden kurtardığın için +Önemli değil.buna değersin.. -Nerden biliyorsun ki? +Biliyorum işte.. Her neyse tanıştığıma memnun oldum. Görüşmek üzere dedim ve sınıfa girdim çok heyecanlandım.Yaptığı şeyler çok hoşuma gitti.Umarım böyle devam eder...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Buyuz
Non-Fictionbu hikaye romantik drama sevenler için çok ideal bölümlerin devam etmesini isterseniz yoruma yazmanız yeter:)ayrıca komedi de içeriyor karakterl...