1. Bölüm

71 6 2
                                    






alarmın sesi tüm odada yankılanıyordu .bu kulağı tırmalayan sesin sahibi olan telefonun  sertçe yere   düşmesiyle  destan sonunda gözlerini  açmıştı ne kadar zamandır çalıyordu bu lanet şey bugün patronla vardı hem bu aralar çok göze batmıştı hiç bir olayı beceremiyordu ve bu olay büyük patronun iyice sinirini bozmuştu çeteye en son giren üye olduğu için bazen onu yormuyorlardı ve bazı işlere karıştırmazlardı çünkü destan aralarındaki en saf kişiydi bu yüzden soygun işlerinde pek işe yaramazdı ama yarışlar sayesinde çeteye girmeyi başarmıştı . ama bu başarı bu kadardı sanırım bugün patronların onu çeteden çıkartıp öldüreceğini düşünüyordu çünkü çeteden kendi isteğinizle  yada patronun isteği ile ayrılırsanız sonunuz ölüm oluyor çetede bir çok yasa dışı iş döndüğü  için çıkan kimseye güven olmaz mantığı  . bu düşüncelere son verdiğinde aynada göz altı şişliklerine baktı .ne kadar da çoktu vucudunun her yerinde şişlikler  vardı her dövüş her yarış onu her geçen gün daha çok yormuştu . aynadaki yansımaya daha çok bakmak istemedi  onlar ne kadar hafif görev verdiklerini düşünselerde destanın şefkat dolu kalbinden bir parça gidiyordu her gün. odadan çıktığı gibi üst kata olan   büyük patronun odasının yolunu tutu . Odanın önüne gelir gelmez kapıyı çaldı be konuşmaya başladı.

-beni istemişsiniz patron

-destan öncelikle seninle konuşulacak çok şey var  o yüzden beni iyi dinle .

- dinliyorum efendim dedi derin bu adamdan nefret ediyordu  sürekli derine geçmişi hatırlatıyordu .

-  "bak eğer kardeşin hasta olduğunu bilmesek senin çoktan öldürürdük bu çeteye maddi zarar verdiğin ortada ve bu durum bizim için affedilemez ama senin hakkında başka fikrim var doğrusu o yüzden bu kadar zaman bekledim  kardeşinin durmunu biliyorsun sen ölürsen ona kim bakar ".dedi piçimsi bir sırıtışla  ne isteyeceğini kestiremiyordu merakla sordu

- "beni lütfen öldürmeyin ." Dedim çılız çıkan bir sesle biliyordum buraya çağrılma sebebim buydu .

Ekin sadece kahkaha atıyordu karşımda. Ve konuşmaya başladı.

"Cidden merak ediyorum bu çeteye basit bir sokak yarışıyla girip çeteyi maddi zararlara uğratan birinin yaşıyacanı düşünüyormusun ." Dedi sesi sonlara doğru yükselmişti ne diyeceğimi bilemedim bana fırsat vermeden konuşmaya başladı .
" neyseki senin için başından beri bir planım vardı şimdi o planı uygulayacaksın yoksa sana ve hasta kardeşine hiç acımam tıpkı ailen gibi yanarak ölürsünüz .
Dedi bu kelimeler bana eskileri hatırlattı ama şimdi bunları düşünmeye gerek yoktu kardeşimi ve kendimi kurtarmam gerekiyordu .
"Ne istiyorsun hemen yapayım soygunda razıyım ."
" yok senin dediklerin eskide kaldı şimdi benim yılardır planladığım intikam oyunumda vezir olucaksın ve şahı bana getireceksin . "
" nasıl olcak bu?."
"Bak uzay Çetinoğlu nu tanıyorsun öyle değil mi çetinoğlu holdinginin sahibi ve bizim çetemizin ve benim 1 numaralı düşmanı ."
Söylediği adam Türkiye'nin en tehlikeli adamlarından biriydi ve bizim çetemizi düşman olarak bile görmüyordu otuzlu yaşlarının daha başında bir adamdı benden yaşça büyük ve akılı birini kandırmam imkansızı .

-sende biliyorsun ki o adam manyak psikopatın biri var onun yanına bile gitsem tararlar beni .
Ekin yine sinir bir bozucu bir şekilde gülmeye başladı
"Adamamı kendine aşık ediceksin ve tüm mal varlığını önüme sereceksin ve buNları yapman için yalnızca 10 ayın var kardeşin tedavi masrafları ve hayatın boyunca güvence için az bile ."

Resimsiz hikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin