Hayatımda olan saçmalıklar beni artık yormuştu . Nerden çıkmıştı ki bu iş şimdi . Sanki her şey yolundaymış gibi bir bu çıkmıştı başıma ekin bana kendin ol zaten adam kulun olur diyordu . Beni gaza getirip işini çabuk bitirmek ve bir an önce o adamla olan hesabını kapatmak istiyordu . Aralarında benim bilemediğim aslında hiç kimsenin bilmediği bir şey vardı . Bu şey neyse baya büyük bir şey sanırım sonuçta yıllardır süren bir mevzu yani en azından ben çeteye girdiğim zaman böyle bir şey vardı zaten . Şimdi çete diye adlandırılan şey yasa dışı olaylar değil burda daha farklı olaylar da var çete 10 yıl önce mi ne 2 kişi tarafından kurulmuş bu iki kişiden birisi ekin diğeri düşündüğüm kadarıyla uzay Çetiner di hadi ama beni aptal mı sandınız tamam seri katilik ve soygun yapmıyorum ama çeteye girmek için belli bir zekaya sahip olmalısınız . Sonuçta Adam boşuna beni görevlendirmedi dimi. Sonra işte biri daha da yetenekliymiş bu işlere ayrılıp kendi başına geçmiş işlerin başına . Tamam bir ihanet söz konusu lakin böyle bir şey için böyle bir intikam alınmaz ve ben destan Adel tuğlu bu sır perdesini çözüp o adamı kandırıp ekine de sağlam bir kazık atıp gitmek çok iyi olurdu ama işler zor daha yarın adamla tanışacağım yani biraz arabasına vurucak olabilirim. Yarın bu konunun ayrıntılarını ekinle konuşmayı aklımın bir köşesine attım ve kendimi uykunun kolarına attım .
********Yüzüme dökülen suyla irkilerek kalkmam bir oldu . Başımda bana gülerek bakan bir manyak vardı . Bu adam neden bu kadar gıcık olmak zorunda.
"Ne oldu. Sarı sinirlendirdim mi seni ."Dedi gülerek sinirle ona bakmaya devam ettim ve konuşmaya yine başladı.
"Bana bak banyo yap bu halde uzay Çetiner in kızı olamazsın Dedi ciddileşerek "
"Onun kızı değilim ve olmayı düşünmüyorum ben onu bitirecek olan kişinin yanındayım ."dedim ve ekin bundan hoşnut olmuşcasına gülümsedi . "Bir canavar yaratım sarı sen benim esermsin "Dedi ve kapıya doğru ilerlerdi "ha bu arada güzel bir şeyler giy mavi gözlerin belli olsun sarı , arabanın anahtar ları ve uzayın evinin adresi masanın üstünde giderken almayı unutma sakın .
Üzerime giydiğim jean ve kot ceketle çok şık görünüyordum sarı saçlarımı ay şekline getirerek maşa yaptım küçük el çantamın içine anahtarı attım adresi ezberimde tutabilirim kağıtlar gereksizdir .evden çıktığımda daha kimse uyanmamıştı bunu ekin ayarlamıştı kimsenin benim bu görevin içinde olduğumu bilmesini istemiyordu en azından uzay çetinerle tanışana kadar .her şeyi kafamızda planlamıştım bugün adam büyük bir parti veriyormuş italyan ortaklarına özel tabi bende bu partiye ekin sayesinde giricektim garson olarak aslında kafamda binbir türlü tilki dönüyordu ve büyük bir sorun vardı bu adam beni beğenmeye bilirdi .sevmeye bilirdi destanın tek ihtiyacı adamın ona kör kütük aşık olup o adamı ekine getirmekti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resimsiz hikaye
General FictionAşk yalandı sevgi oyundu bu hikayede kalpler kırıldı oyunlar oynandı savaş başladı kimse kazanmadı herkes bir yara aldı herkes kırıldı ,darıldı affetmek kolay değildi gurur vardı ya işte o herşeyi mahvetti . Çok sevdi adam ilk defa Tüm kalbiyle ba...