Intalnirea

63 5 2
                                    

Eu sunt Selena și am 17 ani.Astazi este prima mea zi in noul oraș în care m-am mutat,adică Londra.Chiar peste doua zile voi începe școală si am multe emoții.
De când am ajuns ,am început sa despachegez hainele împreună cu mama.Pana seara am făcut acest lucru ,iar apoi fiindcă era noapte,mi-am luat repede o pereche de pijamale și m-am dus sa mă culc.
Dimineața, m-am trezit și m-am dus sa ma spăl pe dinți. După 5 minute,am ieșit din baie și mi-am ales ceva sa ma imbrac.Mi-am ales un tricou negru și niște colanți albi cu dungi negre.
După ,am coborât jos sa iau micul dejun deoarece îmi era foarte foame.
............................
Am mâncat și apoi am urcat sus sa ma îmbrac pentru a ma plimba prin oraș. M-am îmbrăcat cu o rochita inflorata iar apoi mi-am luat la revedere de la mama și am plecat.
Am observat ca orașul este frumos și nu este asa rău cum credeam.Fiindca ma dureau picioarele, m-am dus în parc sa ma așez pe o banca .În timp ce mergeam , aveam căștile cu muzica în urechi .Eu fiind neatenta , m-am bușit de un băiat.
--Îmi pare foarte rău!!!Ascultam muzica la căști și nu am fost atenta!!!spun eu cu părere de rău.
-Nu este nimic.........Apropo numele meu este Harry!!spune el .
-Eu sunt Selena!!
-Ce nume frumos!!
-Mulțumesc !!spun eu entuziasmata.
-Eu acum trebuie sa plec...Poate ne mai întâlnim!spune Harry.
-Da.....Paa!!
Apoi plec fericita acasă sa ma odihnesc, pentru ca toată plimbarea asta ma obosit.
......................
Când am ajuns, m-am asezat franta în pat și m-am culcat.

Iubire interzisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum