Prima zi de liceu

59 3 1
                                    

                      M-am trezit de dimineata,și fiind inconștienta ca este prima zi de liceu,m-am dus sa iau micul dejun.Am coborât jos  ,iar mama deja ma aștepta cu mâncarea pregătită.
                 -Hai ,draga mea,sa nu întârzii la liceu!!Și mai ales în prima zi.
                 -Poftim????.........Am și uitat ca că astăzi este prima zi de liceu!!
                 -Ooooff,draga mea!!!
                După ce am mâncat,m-am dus repede sus,sa ma schimb.M-am îmbrăcat în uniforma, și am fugit repede către liceu, fiindcă este  foarte aproape de casa mea.
                              ...................................
               Am ajuns la liceu, și m-am dus în clasa.M-am așezat în prima banca și după 5 minute,ghici cine apare pe ușa....................Era Harry.El m-a salutat, și s-a așezat în prima banca ,lângă mine.
               -Bună! Pot sa stau aici????
               - Desigur!spun eu entuziasmata.
                După 10 minute trecute , doamna profesoara a intrat în  clasa.
              -Bună ziua,copii!!
              -Bună ziua ,doamna profesoara!!!spunem toți în cor.
              Apoi ,ma cheamă pe mine și pe Harry ,în fata clasei   .
             -Copii, ei sunt noii voștri colegi!!Ea este Selena , iar el este Harry.Va rog sa va purtați frumos cu ei!!!
             După aceea ne-am dus la locurile noastre, și am început ora.In pauza , mi-am făcut făcut o noua prietena pe nume Ariana.
              După toate acestea mi-am continuat orele .
                 ....................
               Când am plecat  acasă, Harry s-a oferit sa ma conducă.Am ajuns în dreptul casei mele și el a zis:
               -Deci aici este casa ta???
              -Da!!
              -Și de aici o sa te iau mâine seara pentru întâlnire........nu????
              -Ăăă.....da!!spun eu super entuziasmata.
              Apoi ,îmi iau ,,la revedere" de la Harry și intru în casa.Urc sus , ,a schimb și încep sa îmi fac temele.
                 .........l
              Mi-am terminat , iar apoi am sunat-o pe Ariana sa ii povestesc tot ce s-a întâmplat cu Harry.Dupa ce am vorbit cu ea, m-am îmbrăcat în pijamale ,și m-am culcat fiindcă era seara și trebuia sa ma trezesc de dimineata.

Iubire interzisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum