Sunt trezita de mama care îmi spune ca ceasul este 7:35.Sar repede din pat și ma duc la baie sa ma spăl pe dinți și pe fata.Apoi ma îmbrac cu uniforma și cobor repede jos.Am reușit sa infulec ceva din micul dejun și am plecat către liceu.Nici măcar nu am avut timp sa o salut pe mama din cauza grăbirii.
.............
Am ajuns repede la liceu și m-am dus în clasa .Din fericire profesoara nu venise în clasa.M-am așezat în banca ,și am observat ca Harry încă nu ajunsese.Dupa un minut , profesoara intra în clasa și începe sa facă prezenta.Ma striga pe mine prima , iar apoi
A vrut sa îl strige pe Harry,dar a fost împiedicată de un ciocănit. Intrase în clasa chiar Harry.
-Bună ziua!Ma scuzați ca am întârziat., dar am pierdut autobuzul.!
-Bună ziua !Nu este nimic!Te rog sa iei loc în banca !!
. Eu îl urmăream ,parca visând,el apropiindu-se din ce în ce mai mult de banca.Se așează în banca iar el ma saluta ,întrerupandu-mi visul.Il salut și eu iar apoi începem ora.
...................
În pauză eu am ieșit pe holul scolii sa îmi iau cartea de istorie din dulap.Iau cartea , iar când închid dulapul ma trezesc cu Ariana lângă mine.
-Heiii ,Ariana m-ai speriat!
- Bună și ție!!
-Scuză-mă dar am fost speriata de cineva!!..........
-Nu-i nimic!!spune ea chicotind .?.......Apropo.........cum este cu Harry???
-Este super încântător!!........De abia aștept în seara asta!!
-Pai .....succes!!......
-Mulțumesc!!spun eu iar apoi suntem întrerupte de către Harry.
-Eu trebuie sa ma duc pana în clasa!!spune Ariana,lăsându-ne singuri.
-Bună!!!spune Harry.
-Bună,!!
-Și .....te-ai pregătit pentru în aceasta seara??
-Desigur!!De abia aștept!!spun eu iar apoi ne separa clopoțelul.
Mergem în clasa , iar apoi ne decurge orele i liniște.
..............
După scoala , vroiam sa plec acasă dar se pare ca începuse ploaia.Cum eu nu aveam umbrela trebuia sa merg asa,cu toate ca ma făceam uda leoarca .Apoi am plecat dar nu am făcut un pas ca o mașină a oprit lângă mine.Se deschide geamul din spate ușor, și cine credeți ca era.......Era chiar Harry.
-Heiii,Selena,!!Urca !!......Te duc eu acasă....
-Nu mulțumesc!!Merg pe jos.....
-Hai urca!!
-OK, o sa urc.
În mașină se lasă o tăcere dar apoi a fost rupta de către Harry.
-Sper sa îți placa în seara aceasta !!Am o surpriza pentru tine.
-Daaa???Ce surpriza????
-Nu pot spune!!!Este secret!
După ce am mai vorbit puțin despre scoala, am ajuns în dreptul casei mele.Ne-am luat "la revedere " unul de la celalalt iar apoi am intrat în casa.Apoi știind ca mai am doar trei ore sa ma pregătesc pentru întâlnirea cu Harry, m-am dus repede sa îmi fac un dus.
Am urcat sus,iar apoi m-am dus sa pregătesc cada.Am datdrumul apei iar apoi am pus puțin spumant cu aroma de trandafiri.Mi-am dat firav jos hainele ,iar apoi m-am băgat în apa călduță. După 20 de minute, am ieșit din cada,si mi-am pregatit o rochita frumoasa și eleganta,asortata cu o gentuța, cercei și niște pantofi.Apoi am observat ca mai erau decât 30 de minute , iar eu am început sa ma machiez și sa ma fac la par.Mi-am dat cu puțin fond de ten, cu rimel, blush,și un ruj nud,ca sa se asorteze cu ținută mea .Apoi a sunat soneria.Era Harry care ma aștepta cu un buchet de flori.
-Bună,Selena!Ești gata?.....Putem pleca?
-Bună, Harry!Da, putem pleca!
-Atunci hai sa ne suim în mașină! Dar mai întâi vreau sa îți dau acest buchet de flori!!spune el inmanandu-mi buchetul cu tot felul de trandafiri.
-Ce frumos este!Mulțumesc!
Apoi ne suim în mașină, și plecam către surpriza pregătită de el.Pana acolo nu am vorbit nimic,doar ne uitam unul la altul zâmbind.Cand am ajuns ne oprisem în fata unui restaurant.Am ieșit din mașină, și am intrat în acel restaurant. Am crezut ca a rezerva te vreo masa , dar am intrat pe o ușă unde am dat peste un peisaj uimitor.In acea camera , era o cascada , și o poteca lata cu iarba , pe margini acoperita de flori, care ducea către o pătură cu mâncare și băutură. Eram asa de uimita!!
-Aceasta este surpriza ??
-Da!.......De ce......nu îți place??
-Ba da este foarte frumos!!spun eu.
Ne așezăm pe pătură savurand mâncarea și râzând împreună!!Toată seara a fost liniștită și încântătoare. Când a venit timpul sa plecam, ne-am ridicat de pe pătură, și ne-am dus către mașină. Am urcat în mașină și am plecat către casa.Cand am ajuns în dreptul casei mele , Harry a venit cu mine pana la ușă.
-Ți-a plăcut????spune el.
-Normal!A fost încântător! Mulțumesc!spun eu .
Apoi m-am apropiat de el,și l-am sărutat ușor pe obraz.Apoi am vrut sa întru în casa dar el m-a întrerupt.
-Selena,vrei sa vii mâine seara la a doua întâlnire???
-Da!Ne vedem mâine!!Paa!
-Paa!
Am intrat în casa , iar apoi am țipat de bucurie.Din fericire mama era la munca pe tura de noapte.M-am dus în camera mea, iar apoi m-am îmbrăcat în pijamale. Înainte de a ma baga la somn i-am trimis un mesaj lui Harry de "Noapte buna",iar apoi am adormit.
-
CITEȘTI
Iubire interzisa
RomanceÎn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Selena și un băiat pe nume Harry. Cei doi se vor întâlni și vor avea multe peripeții împreună pentru ca se iubeau. #iubire_interzisa