Co robić, kiedy brak Ci siły? Wydaje Ci się, że jest beznadziejnie, nie radzisz sobie.
Z biegiem czasu jedyne o czym myślisz to śmierć. Starasz się jak możesz, chodzisz do psychologa, uczysz się...Masz dość, to wszystko nie daje Ci satysfakcji. Odpuścić?
W końcu zamieniasz przyjaciół na znajomych i żyletki, żelki na papierosy a soczek na wódkę. Myślisz, że nic Ci nie pomaga.
Zaczynasz planować koniec, swój własny. Spotykasz się z ludźmi, piszesz listy, musisz po spłacać długi. Bierzesz żyletkę, przykładasz do nadgarstka. Chcesz przeciąć żyły, zaznać śmierć przez wykrwawienie. Zaczynasz przyciskać mocniej ostrze do skóry... Hola hola... Trochę się zapędziłaś...STOP.
Może teraz gadam jak każdy, ale to nie może skończyć się tak szybko. Za każdym razem, gdy zrobisz sobie chociażby najmniejszą krzywdę, będzie to boleć nie tylko Ciebie. Niestety teraz nawet ból nie jest za darmo. Ranisz siebie kosztem innych.
Łatwo powiedzieć poprostu "daj sobie pomóc" ale tak jest. Nie chodzi o to, że musisz się zacząć zmuszać się do wszystkiego, wystarczy, że będziesz tylko chcieć.
Nie jesteś cudzą marionetką, nikt Cię nie może do niczego zmusić. Z własnej woli DZIAŁAJ. Zacznij od niewielkich rzeczy; wyjdź z domu, pójdź na spacer, śpiewaj, ucz się, śmiej się, zakochaj się. To wszystko nic nie kosztuje a humorek się od razu poprawia. Ciesz się każdą drobnostką, która wywołała na Twojej buzi chociaż cień uśmiechu.
To już koniec? Tylko tyle? Otóż nie. To dopiero początek. Teraz pora na psychologa. (będzie lepszy ode mnie xd, serio)Staraj się bardziej niż Cię na to stać. Nie przegrałeś, nadal walczysz, więc się przyłóż. Zrób wszystko co możliwe. Spraw by wszystko było możliwe!
Nie ma problemu, którego nie da się rozwiązać. Nie bój się prosić o pomoc.
______________________________
Na początek taki któtki wstęp do tematu jakim jest obniżony nastrój u ludzi w nastoletnim wieku. Dzięki, że to czytacie, sorry za błędy i jak macie jakiś problem to możecie do mnie pisać.Jeżeli chcecie to mg poświęcić następny roździał sobie, żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia.
Kocham Was 😘
CZYTASZ
Niezależnie Od Pogody
Spiritual"Niezależnie Od Pogody" to poprostu Ja. Moje wiersze, bądż inna twórczość. Pogodę, ale tą, którą mamy w sobie, nieważne czy jest dobra, czy zła możemy zmienić. Wszystko zależy od nas samych, trzeba się tylko postarać. Nikt nie powiedział, że będzi...