😊😊😊

25 5 0
                                    

Medya: rüzgar
Akşam ilk yatmadan önce Cansuya msj atmak istedim.
Kime: cansuyum
İyi geceler🌃
Kimden:Cansuyum
İyi geceler 🌃
Sonra gözlerim yavas yavaş kapanmaya başladı.
Sabah erken uyandım. Abime süpriz yapmak istiyordum.parmak uçlarıma hafif hafif basarak abimin odasına geldim.  Üstüne zıpladım.
Ahh!Günaydın abiş!Günaydın kuzucuk günaymasınada belim koptu kendini hafif bir şey sanıyorsun sanırım. haha abi çok komik  ben 40 kiloyum 40? Yaaa 42 emin misin? Of abi off 46 kilo hı böyle ol yalancı Pinokyo .abiii !tmm tmm okula geç kalacaksın. Tmm ama 46 kiloyum unutma! Sonra kıyafetlerimi giyinip okula gittim.

Güneşin giydiği kıyafetler ☝
Acaba okul kıyafetler ini giymediğim için kızarlarmı?  Yoo okulun yarısı giymiyo. Bunları düşünürken okula vardım varmaz olaydım .Okula girer girmez kafama bir kova vişne suyu dökülmesi bir oldu. Rüzgar buraya geliyordu şeytan salak hödük diye şişme balon kaslarına vuruyordum. Rüzgar tmm güzelim kaslarım güzel  biliyorum. İster istemez utandım .hayvan diye bağırdım.  Rüzgar tabi gerçekleri yüzüne vurunca dedi. Sonradan Cansu geldi. ona olanları anlattım. birlikte kıyafetlerimi giyinmeye gittik

SSınıfa girer girmez furkan yanıma geldi. Sence çok kısa değilmi ?
Sanane dedim. Beni duvara yasladı. Gözlerime baktı. Yanağıma elini değdirdi. Ve değdirir değirmez çekilmesi bir oldu. Rüzgar onu yumruklamaya başladı ben ise  dur dur diye bağırmakla yetiniyordum. Sonra bir öğretmen gelip onları ayırdı. Ben ise rüzgara bakıyordum niye böyle bir şey yaptı? Sonra kulağıma eğilip: beni kesmeyi bırak güzelim dedi. Ben ise affalladım .derin bir "offff!" çekip önüme döndüm. güzelimmi? Cansu ise gülüyordu ama gizlemeye çalışıyordu. koluna vurdum. bide knk olcak lan dedim.
Rüzgar dan
"Güzelim" lafından sonra selim ve can  gülüyordu. Hemen enselerine geçirdim.Valla beş parmağımın izi çıktı. Çağatay ise valla oğlum hak veriyorum güzel kız dedi. Gizem se kaşlarını çatmış Çağataya bakıyodu. Çağatay teslim hareketi yaparak gizeme bakıyodu. Sevgilim tabi senden güzel değil dedi. Bulafına hepimiz güldük gizem ise tabi benden güzel değil diyerek saçını arkaya attı.
☺😊😊

Tatlı BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin