Aku pandang orang yang mengusap rambut aku.Aku terkejut sebab dia .....jiminn.Aku rasa nak bunuh je jantan tak guna tu.Aku sabar selagi aku bileh tahan.
Rae ah:Kau kenapa datang sini!'separuh menjerit'
Jimin:Eomma aku kata kau sakit,jadi aku datang jenguklah .Aku kan sayang kau .'mengusap rambut rae ah'
Rae ah:Tak payah tunjuk kau tu prihatin sangat kaulah penyebab aku jadi macam ni.
Jimin:Lain kali jangan cari masalah dengan aku .Kalau tak aku akan pukul kau teruk dari ni lagi.
Rae ah:Aku pun tak naklah nak cari masalah dengan kau .Pergi matilah kau .Keluar dari bilik aku!
Jimin berlalu pulang.
👉Skip👈
Keesokan pagi ,aku bersiap untuk ke sekolah. Eomma aku melarang aku ke sekolah sebab aku masih belum pulih sepenuhnya tapi aku bagi alasan ada peperiksaan jadi eomma benarkan aku pergi.Aku jalan kaki je hari ni sebab tak larat nak kayuh basikal .Eomma suruh en.jung yang hantar aku ,tapi aku tak nak .Sambil berjalan aku dengar lagu.Aku baru keluar dari rumah aku terserempak dengan Pn.Park .Matilah aku.
Pn .Park:Rae ah ,sini kejap.
Rae ah :Ada apa pn.park ?
Pn.park :Kamu nak pergi sekolah dengan jalan kaki ke?
Rae ah:Ye.
Pn.park :Kamu tu sakit ,tumpanglah jimin ni pergi sekolah satu haluan jer.
Rae ah :Tak apalah.Saya boleh jalan kaki jer.
Baru aku hendak berlalu jimin sudah keluar dengan keretanya.Dan berhenti di tepi aku dan pn.park.
Rae ah:Saya pergi dulu pn.park .
Jimin:Marilah aku hantar.
Rae ah:Tak apalah ,aku boleh pergi sendiri.
Pn.park:Pergilah dengan jimin.
Rae ah:Kau pergi jelah aku boleh pergi sendiri .
Jimin:Aku cakap pergi dengan aku.Masuk kereta aku sekarang juga.Cepatlah.
Aku terus masuk dalam kereta dia lagipun aku mungkin lambat sampai kalau jalan kaki.
Dalam kereta.
Jimin:Kau jangan pandai pandai beritahu eomma aku dan eomma,kau yang aku pukul kau .Kalau tak siaplah kau .Kau dengar tak ?Aku cakap kau dengar lagu bodoh punnya perempuan.Aku akan pastikan hidup kau sengsara lepas ni.
Di sekolah.
Cikgu Eunho:Selamat pagi semua ,hari ini ada pelajar baru .Sila perkenalkan nama awak.
Jeongkook:Annyeonghaseyo ,saya jeon jeongkook .Selamat berkenalan.
Cikgu Eunho:Jeongkook awak duduk sebelah El do.Hari ini ,merupskan peperiksaan matematik semua benda selain pensil box dan air mineral sila letak di belakang.
30 minit selepas peperiksaan bermula.
Aku telahpon siap ,aku ni bijak mate ,tapi tak ada orang pon menghargai aku kecuali Eldo.Aku lihat jeongkook dan eldo .Mereka nampak sepadan.Lagipon jeongkook hensem pastu pandai dan golden maknae of BTS pulaktu.Mamat tepi aku ni pasti gembira maknae dia sekolah sekali dengan dia.Aku pon tidur sebab sudah siap.
BOSANKAN CHAPTER NI ,TAK APA EPISOD SELEPAS NI BANYAK LAGI SUPRISE.HAHAHA.
SILA TINGGALKVAN KOMEN DAN VOTE ANDA.
YOU ARE READING
YOU'RE MY ENEMY OR FRIEND?
FantasyPark jimin tak pernnah ikhlas berkawan dengan Kim Rae ah.Dia selalu mengambil kesempatan di atas kebaikan Rae ah. Selama ini Rae ah tidak kisah jika jimin melayan dia dengan teruk tapi suatu hari dia sudah tak tahan.Rae ah sangat cintakan jimin seba...