Part2

6 2 0
                                    

Caught in the lie ~~(sorry malas nak tulis)
Alarm telefon lagu lie jimin berbunyi menandakan sudah pagi .Aku bangun mandi dan bersiap untuk ke sekolah .Setelah selesai aku terus bersarapan dan bersiap untuk ke sekolah .Aku mengayuh basikal dengan laju sebab tak sabar nak jumpa jimin.
👉Skip👈
Aku harap suatu hari nanti kau akan suka aku lebih dari seorang kawan .
Rae Ah Pov
Sesampainya di sekolah aku lihat  jimin sedang berdiri dekat dengan pintu pagar di kelilingi beberapa orang perempuan yang merupakan peminat dia.Artis biasalah dahlah artis famous pula tu ,giler tak ada peminat.Aku parking basikal aku dan menuju ke arah jimin.
Jimin:Mana buku aku ?
Rae Ah :Oh ,nooooo.Aku terlupa nak ambil atas meja belajar aku.
Jimin:Giler kau ,cikgu nak tengok hari ni.Aku tak kira macam mana sekalipun aku nak buku aku sebelum Cikgu Jongkook masuk .
Rae Ah :Tapi dah lewat ni .
Jimin:Masalah kau bukan kau.
Peminat2 jimin menolak aku ke pagar sekolah dahlah besi sakit siot.
Peminat jimin:Baik kau balik ,ambil buku Jimin Oppa kalau tak aku pukul kau (Sambil menampar Rae Ah).Rae Ah berlalu semula ke arah parking basikal untuk pulang mengambil buku jimin.
👉Skip👈
Di rumah Rae Ah .
Rae ah bergegas ke biliknya untuk mengambul buku jimin tapi tiada .Lalu dia menyelongkar begnya .Buku Jimin ada dlam beg dia,dia ingat dia tertinggal.Tak pasal2 pagi pagi dah dapat penampar free.Dia bergegas turun dan terserempak dengan eommanya.
Eomma:Rae ah kenapa bibir kamu berdarah.?
RaeAh :Nanti balik Rae ah bagitahu ,rushing nak ke sekolah.
👉Skip👈
Setibanya di pagar sekolah ,Kim nam joon pengawas sekolah sedang menunggu pelajar yang lewat.
Namjoon:Kau lewat ,apa nama kau ?
Rae Ah:Kim Rae ah .
👉Skip👈
Rae ah berlari menuju ke kelasnya kerana sudah terlambat .Tiba2 malangnya dia tersadung tangga dan jatuh lutut dia berdarah.Dengan sepenuh tenaga dia berjalan ke kelasnya.
Tok..tok....tok
Kelihatan Cikgu Jongkook sudah berada dalam kelas .
Cikgu Jongkook:Kenapa kamu lambat Rae ah?
Rae Ah :Saya bangun lewat.
Cikgu jongkok:Mana buku latihan matematik awak?
Rae Ah mengeluarkan bukunya ,lalu du beri kepada Cikgu Jongkook.
Cikgu jongkook:Awak tahu apa kesalahan awak?
Rae ah:Tahu cikgu .
Cikgu jk:Rotan 20 kali ,10 lambat datang sekolah ,10 lagi x siap kerja sekolah.
Rae ah menghulurkan tangannya ,dia melihat jimin sedang bermesra dengan wanita semasa dia di rotan .Sakit hatinya.
#Sorrylah author tak adalah pandai sangat ,hahaahah tapi cuba buat yang terbaik untuk reader semua .
Vote and comment.

YOU'RE MY ENEMY OR FRIEND?Where stories live. Discover now