6(In romania)

18 1 0
                                    

Draga jurnalule,
A fost o zi foarte buna sa sti!Mam intalnit cu Killary si nu ma kilarit*wtf* si am fost foarte fericit :) Dar ma injurat.Si am fost si in Romania aia sa vorbesc cu presedintele.Mare om *tuse*hoț*tuse* mai e si Iohanis ala sau cum sor scrie.Si uite asa a fost...De cand am ajuns in piata Victoriei (cu limuzina mea) protestanti parlamentului strigau si se "bucurau".

______

Protestanti:Jos!Jos!Jos!
Trump:De ce strigati!
Protestant1:Este un protest,un meeting!
Trump:Aaa...da de ce protestati??
Protestant2:Pentru ca sa votat ordonanta 696969696969.
Trump:Ce numar frumos!!
Protestant1:Dar tu cine esti??
Trump:Donald Trump frumosul,sarmantul,uimitorul,mirificul presedinte al Americi!*si un vultur se aseaza pe umarul lui*
Protestanti:Bwoo!Woo!*arunca cu oua si rosi stricate*
Trump:Aaaa.....si intra in casa lui Iohanis.
Iohanis:Bine vam gasit!
Trump:Buna dimineata!*este seara*
Iohanis:Si despre ce ai venit sa vorbim??
Trump:Sa gasim o solutie!!
Iohanis:Pentru ce??
Trump:Sa ma ajuti cu Hilări a mea :(
Iohanis:Bine!Ce vrei sa sti?
Trump:Totul!!!Doar esti bun prieten cu ea...
Iohanis:Bine...culoarea ei preferata este cacaniu in dungi,mancarea ei preferata este caca cu carnati,are un motan pe nume Donald si altceva ce vrei sa mai sti?
Trump:Pai atat.Vreau sa le chem pe Claudia Catarig si Floricica Dansatoare in concert la Casa Alba.Poate si pe Cila Fonik.Iar noi sa il aducem pe Heri Potar si Uan direcțion.
Iohanis:Bine am batut palma.

La televizor
Andreea Esca:Astazi la Palatul Bastinasului Iohanis o venit Donal Trump.Spioni nostri trimisi sa se uite pe geam au spus ca au vorbit si la final au strana mana.Cea ce inseamna ca au facut schimburi comerciale.Cred ca o sa faca schimburi de chiloti.
Acum vremea.Busu ia legatura
Busu:Va ploua cu câcat si va ninge cu pipi de catel.Noapte buna si vizionarea placuta a unui nou episodul 69 din Tanar si in calduri.Sezonul 69.La revedere.

____

Imi pare rau jurnalule ca va trebui sa il dau oe Hari Potar dar asta e.De Uan direction nu imi pasa.Bye jurnal.O iubesc pe kilari.Acum trebe sa ma duc in beci sa il duc pe aclav bye.

Nu prea  am avut inspiratie.Sper ca va placut si unele greseli sunt facute intetionat.Urmatorul capitol il  voi face din perspectiva lui Hilary.O zi

oapte placuta in continuare si nu uitati....Va pupa Trump :*

Jurnalul Lui Donald TrumpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum