Jimin İle Hayal Et

169 3 0
                                    

Şu anda ne mi yapıyordun? TV koltuğuna uzanmış olan sen ve kocan Jiminle birlikte mısır yiyerek tv izliyordunuz. Tabi sen izlemekten çok kocanın ona çok mu çok yakışan pembe saçlarıyla oynuyordun. Jimin saçlarıyla oynanmasından hoşlanmasa da konu sen olunca ağzını bile açamıyordu.

Filmin duygusallığıyla olacakki,  sanırım Jimin ağlıyordu onun bu hali gördüğün en masum şeydi sanırım.

+Aşkım ne yapıyorsun?

-Ne yapcam,  aşkım ağlıyorum.

+Onu biliyirum da, niye ağlıyorsun,yani film sonuçta öyle değil mi?

-Olsun aşkım görmedin mi? Çocuk kızı bırakırken kızın halini?

+Oyyş, benim yufka yürekli aşkım, hadi kalk bugünlük bu kadar tv yeter.

-Yaa ama aşkım ne güzel izliyorduk.

Bunaları söylerken yaptığı şirinlikleri görmezden gelsen de yaptıkalraına kanmıyordun. En son böyle yaptığı zaman başına dünyanın en güzel şeyi gelmişti. Onunla evlenmiştin.

+ Hadi hadi mızmızlanma, bak yukarıda, uyuyan güzel bile senden daha uslu.

Yukarıda yatan dünyalar güzeli kızınız (kızının ismini sen belirle),galiba bugün babasıyla çok yaramazlık yapmış olacak ki kendi kendine ve hiç seni zorlamadan yatmıştı.

O daha iki yaşına yeni girmişti emekleyerek sö
yürüyordu(yok bide koşsun) ve sadece anne ve baba diyebiliyordu haa bide Exo ve Bts.

Sağolsun kızınız doğduğundan beri kocanın arkadaşları çıkmaz olmuştu bu evden, ya bide kavga edişleri yok mu? Kızınıza isimlerini söyletmek için elinden geleni yapıyorlardı.

Suho:
Bak güzellik, eğer ismimi söylersen sana istediğin kadar para veririm. Bak sadece iki hece Su-ho

Jungkook:
Eğer ismimi söylemezsen kendimi Suga hyunga dövdürtürürüm bak.

Baekhyun:
Bak eğer ismimi söylersen sana en sevdiğim eyelinerimi sürerim.

Xiumin
Karın kaslarımı görmek istiyorsan adımı söyle,bak yoksa göstermem.

Ve daha neler neler, birgün çocuğunun psikolojisini bozcaklar diye çok korkuyordun ama bir yandan da eğlenceli geliyordu.
Çünkü kızın onalara iyice alışmış olcak ki bazen onalar yanından ayrıldığı an ağlamaya başlıyordu.

Eninde sonunda koltuktan kaldırabildiğin Jimini'ni de alarak uyumak için odanıza doğru yönelmiştiniz ki.
Bebek sessi mi o? Hıı Yoksa (ad) mı uyandı?

Bunu der demez odasına doğru koştun ki, korktuğun başına gelmişti.
Kızınız uyanmıştı.
-kızım uyandın mı bitanem. Ona baktın.

Oise çoktan beşiğinden kalkmış gelmenizi bekliyordu hanfendi.

- Kızım niye uyanıyorsun sen bakim, bak anneyle baba  yorgun uyuyacaklardı.

Sanki öyle konuşunca hemen uyuyo ChimChim, bilmiyomusun kızımızın sana çekmiş olan inadını.

- Ne yapim aşkım bi denim dedim.
Uffff (adın) offf oysa ki benim bu gece için ne güzel planlarım vardı.

Jimin sana bakarak bunu demesi  göz devirip kıkırdamana neden olmuştu.
Kocana mahsum olmayan bi gülücük gönderdikten sonra ikinizde kızınızı yeniden uyutmaya çalıştınız.

Sen kızınızı da kocanı da kendinden çok seviyordun ve onlarsız bir hayat düşünemiyordun.
Senin için hayat onlardan ha bide evimizden eksik olmayan 19 tane izciler ve kurtlardan ibaretti..

Exo Ve Bts İle Hayal Et.💕💕💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin