Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum sevgili okuyucularım..😍
Hocanın seni çok konuşuyorsun diyip azarlamasıyla sustun, gerçekten çok konuşuyordun ve bu da hocaların gözüne çok batıyordu. Hele özellikle arkadaşınla oturduğun zamanlarda sınıfta ses kirliliğinden başka bişey olmuyodu.
Sen çok konuşmaların yüzünden tüm hocalardan azar işitmiştin yanlız bir tanesi hariç evet Matematik hocası olan Baekhyun ki çok yakışıklı. O sana hiç kızmıyordu hatta bazenleri o da sisinle koyu koyu sohbetlere giriyordu. Zaten senin de en sevdiğin hocan oydu.
Dersin bitmesine üç dakika vardı ve senden çıt çıkmıyordu, çünkü ibkalpçıdan çok korkuyordun sinir bozucu bir kadındı. Morelini yerine getiren tek şey inklaptan sonra dersin matematik olmasıydı.
Matematiği sevmemene rağmen hocan seyesinde matematiğe aşık olmuştun. Zilin çalmasıyla kendini koridora atman bir oldu gerçekten inklap dersi seni boğuyordu.
Bir şeyler içmek için arkadaşınla kantine indin ve boş bir masa bulup iki çay alarak yerinize oturuyordunuz ki gözüne ilişen ilanla konferansın kapısına doğru yürüdün."Matematik ek dersi alnak isteyen Baekhyun hoca ile görüşebilir"
Yazıyordu, okuduğun şey senin kalbinin daha çok atmasına ve gereksizce tebessüm etmene neden olmuştu. Ve sen kesinlikle ek ders almalıydın ki öyle de yapıcaktın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo Ve Bts İle Hayal Et.💕💕💕
FanfictionExo Ve Bts İle Hayal Et Kitabıma Hoşgeldiniz... Saranghae😍💖