Hvad hedder du?

52 2 0
                                    

Vi gik ud flyet. Der var mange mennsker inde i lufthaven. Jeg kiggede rundt. Martinus og far var igang med at tage vores kuffert. Men i det kunne vi ikke være i fred alle pigerne kom hen til os og spurgt og et billede og vil i lave en hilsen til min veninde. Alså jeg ved godt det man får med i pakke når man bliver sanger en på en måde elsker jeg det på den anden måder hader jeg det. man kan ikke være i fred hvis man er på ferie eller i luftenhavn. Men i det så jeg hende. Hende jeg så på billedet. Wow hun hvordan kunne hun være så pæn. Jeg gik hen til hende. Hun sagde ikke noget. Hun begyndte og græde. Nurgg cute. Jeg gav hende bare et kram. Mange folk kiggede.
J=Josefine
M= Marcus

M: Hej
J:...
M: billede ?
J: øhhh ja.
M: Awww du skal ikke græde. Inden vi tager billedet får vi lige de tårne væk. Hvad hedder du ?
J: Josefine. Jeg elsker jer virkelig højt
M: tak jeg hente lige Martinus så kan vi tre lige tage et gruppe billede

Jeg hentede Martinus. Martinus kom lige vi skal lige tage et gruppe billede med en pige. Vi fik far til at tage billede. Vi tog okay mange billeder. Bagefter ville hun have et bilede af os alene. Martinus skyndt sig med billedet og gik hen til vores danser fordi hun var den sidste pige. Jeg gik hen til hende. Hun fik et chok. Fordi jeg kyssede hende på hende kind.

J= Josefine
M= Marcus

J: tak for billedet.
M: så lidt er altid klar.
J: sikker du er jo okay sur om morgen
M: øhhh
J: har jeg hørt
M: Hahaha okay måske bare lidt sur. Hvor lang tid har du været fan ?
J: mmm Siden 2012.
M: Wow lang tid siden. Og det er første gang du møde os ?
J: ja. Du skal bare vide i har gjordt mit liv meget bedre.
Jeg så en lille tårne i hende øjne
M: jeg må heller gå Mega hyggeligt at møde dig.
J: ja det var det.

Jeg gik hen til de andre jeg kiggede lige hurtig hen på Josefine. Jeg kunne ikke se hende. Jeg kiggende over det hele i luftenhaven. Jeg så hende ligge på gulvet. Hun var nok besvimet. Jeg løb hen til hende. Martinus kigge hvor jeg løb hen. Jeg kom over til Josefine. Hendes øje var lukket. Martinus kom over til mig og spurgt om jeg viste hvad hun hed. Jeg svarede ham ikke. Jeg tog rundt om Josefine og løfte hende hen til en sofa. Og prøvede og komme i kontakt med hende. Far!! Råbte jeg hurtig. Går plads uden for så jeg kan komme ud med hende. Jeg så bare far lavede en tommel op.
Jeg tog rundt om Josefine........

Marcus GunnarsenWhere stories live. Discover now