Yüzüme vuran güneş ışığıyla uyandım. Yine okula gidecektim.
Nalet olsun bu okulu kim nerden çıkardı acaba?
Kendi kendime söylenirken bi yandan da pijamalarımı çıkarıyordum. Duşa girdim ve sonra okula gitmek için dolabımın önünde kıyafetlerime göz gezdirdim.
Dolabımdan yırtık siyah pantolonumu ve üstüne yarım siyah FLAVLESS yazan t-shirtimi giydim. Çantamı kulaklığımı ve telefonumu alıp evden çıktım. okulda sigara ve neskafe içtiğim için kahvaltı yapma gereği duymuyorum. Kulaklığımı telefona takıp "It Aint Me" şarkısını açıp Berk'i beklemek için bi banka oturdum. Okula beraber gidiyorduk.Berk-Güzellik atla bakalım.
Berk'in siyah ve havalı motoruna atladım ve arkasından sarıldım.
Mısra-"Günaydın beyefendi" dedim gülerek.
Berk- Günaydın mısra hanımcım.Okula geldik. Berk le hemen kantinden neskafelerimizi alıp bahçeye çıktık. Sigara paketinden iki dal çıkardım ve birini Berk 'e uzattım.
-Berk çakmağımı unutmuşum yaksana benimkini.
-Tabii seve seve
Güldüm. Ve okula havalı havalı yürüyen, eteğini gözüne kadar çeken kızlara baktım. Ne kadar da salak görünüyorlardı. Ben kızlara bakarken bi erkek dikkatimi çekti. Uzun boylu altın sarısı saçları, mavi gök gözler resmen bombaydı çocuk.Berk - "öhöm öhöm birileri erkek mi kesiyor acaba."
-abi baksana bi yakışıklı değil mi çocuk.
- normal bi erkek işte neyi var ben daha yakışıklıyım.- "kıskanç seni " dedim gülerek. Sonra o sarı çocuğa bakmaya devam ettim.
Berk'in bana uzun uzun baktığını hissedebiliyorum ama bişey demedim.Berk " gidelim mi ders başlayacak birazdan?"
-tabi gidelim.
Berk 'in dersi Fizik, benim ki müzikti.müzik sınıfıyla onların sınıfı aynı katta olmadığı için ayrıldık.