4

1 0 0
                                    

Müzik sınıfına girdiğimde dikkatimi ilk çeken gök mavisi, bahçede gördüğüm gözler oldu. Benim sırama oturmuş. Sanırım yeni öğrenciydi.

Mısra "Burası benim sıramda acaba biraz kayarsan yerime geçeyim."

Gök mavisi gözleri resmen parlıyordu, ışıl ışıldı. Bişey söylemeden hemen kaydı.

Mısra- Ben Mısra. Yenisin sanırım?

Erkeklere has, hoş sesiyle...
- Evet, ben Demir.

Müzik öğretmenimiz Büşra hoca girdiğinde herkes ayağa kalktı. Her zamanki güler yüzüyle
-"oturun arkadaslar ".
Dersimizin son 5 dakikasında öğretmenimiz serbest bıraktı. Kafamı sıraya koyup şimdiye kadar yaşadıklarımı düşündüm. Ve zil çaldı...

Çantamı alıp merdivenlere doğru yöneldim. Bi anda ayağım birşeye takıldı. Tam düşüyordum, gözlerim mavi gözlerle buluştu. Demir belimden tutup beni kurtarmıştı.
Hafif bir tebessüm ederek
- sağol dedim.
İfadesiz bir şekilde  yanımdan uzaklaştı. Beni kendine hayran bırakmıştı resmen. Daha fazla der ve öğretmen dırdırı çekemeyeceğimden okulu ekmeye karar verdim. Berkede haber vermedim. Artık 11 sınıf olmuştum ama 9.sınıf aşkımı unutamamıştım. Belki de Demir beni değiştirir ve eski aşkımı unutturabilirdi. Nereye gideceğimi bilmezken kendimi Han Kafede buldum. Burası benim sık sık geldiğim mekanlardan dı.
- Buyrun ne istersiniz.
- Efes tütfen yanına, çikolata. En sevdiğim ikili. Birden  telefonum çaldı ve açtım. Arayan annemdi.
-nerdesin kız sen, evde kardeşine bakman lazım biz babanla otele yemeğe gideceğiz. Malum sana ikinci bir kardeş yapma uğraşındayız.

- onu da götür anne. İlgilenemem.

- ne demek İlgilenemem tamam kardeşini teyzene bırakırız ama eve geldiğinde benden güzel bir dayağı hakkettin.

Annemi sevmiyordum babam ben 5 yaşındayken öldü, annem de Rıza denilen şerefsizin tekiyle evlendi. Kardeşimde öz kardeşim değil ama seviyorum yine de. Rıza bana tecavüz etti. Neler çektim ben ondan ama annem bunları bildiği halde Rızayla hayatına devam etti. Peki ya ben?? Ben napayım.13 yaşında tecavüze uğramak, bu nasıl bir pisliktir??

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gök Mavisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin