Ο Ματζιρατ μέρος 2ο

40 1 0
                                    

Βρισκομαστε λίγο πιο έξω από το αεροδρόμιο του Λονδίνου όπου το αμάξι στο οποίο επέβαιναν οι πρωταγωνιστές μας έχει πάρει φωτιά. Σε λίγη ώρα η πυροσβεστική και η αστυνομία κατέφτασε. Από το αμάξι βγήκε μόνο μία φιγούρα η οποία ήταν παραδομένη στις φλόγες, η αστυνομία μαζί με την βιοψία και σε συνεργασία με την εξέταση του αρχαιολογικού πανεπιστήμιου μετά από πολλαπλές εξετάσεις κατέληξε πως αυτό το πρόσωπο είχε πεθάνει πριν χιλιάδες χρόνια . Σύμφωνα με μύθους υπήρξαν κάποτε κάποιοι οι οποίοι έψαχναν έναν χαμένο θησαυρό. Το μεγάλα ερωτηματα σας τώρα μάλλον είναι : τι σχέση έχει με τον θησαυρό αυτός ο άνθρωπος και τι απέγιναν οι ήρωες μας?
Το πρώτο θα απαντηθεί αν πάμε 1400 χρόνια πίσω στην αρχαία Ρώμη όπου ένα μέλος μιας κρυφής  αδελφότητας σε ένα παλαιοπωλείο θα αγόραζε ένα πετράδι το οποίο θα ανακάλυπτε ότι είχε μαγικές ιδιότητες όπου μπορούσε να ελέγχει τον χωροχρόνο. Όταν αυτό μαθεύτηκε από τις κεφαλές τις αδελφότητας τον κυνήγησαν μέχρι τέλους, μόνο που το τέλος ήταν απρόβλεπτο. Στο αρχαίο βιβλίο έγραφε : <<Τότε αυτός που βρήκε το ιερό πετράδι , ο Ματζιρατ, όπως αποκαλούταν από τα μέλη της αδελφότητας, μην έχοντας ελπίδες ενάντια στον αυτοκρατορικό στρατό χρησιμοποίησε το ροζ πετράδι της δύναμης αφήνοντας σωριασμενα πτώματα στο πέρασμα του φτάνοντας δίπλα στον βασιλιά όπου με την υπεράνθρωπη δύναμη του, του ξερίζωσε τον λαιμό .Η συνέχεια ήταν να γίνει ο βασιλιάς της μεγαλύτερης αυτοκρατορίας μέχρι που το ρουμπίνι που κρατούσε στα χέρια μέρα νύχτα έκανε τον χρόνο να αφήσει το σημάδι στο κορμί του . Ο βασιλιάς εκείνη την λαμπρή μέρα όπου γιορτάζαμε την γιορτή του ήλιου εξαφανίστηκε, το ίδιο και το πετράδι >>. Όταν όμως εκείνοι έμαθαν για το παντοδύναμο δώρο των θεών, όπως το ονόμαζαν , έψαχναν κάτω από κάθε πέτρα πάνω από κάθε κορυφή βουνού για να το βρουν . Πολλοί έγραψαν βιβλία για μύθους γύρω από​ αυτό και την τοποθεσία που πλέον βρίσκεται αλλά δεν βρέθηκε ή μήπως βρέθηκε ?!...

Η ιστορία του ΜατζιρατWhere stories live. Discover now