Ο Φίλιπ ηταν σε αδιέξοδο την προηγούμενη φορά , τι να κάνει; Ήξερε ότι βρισκόταν άλλου, οτι είχε μπροστά του εναν πιθανό σύμμαχο ή αντίπαλο. Μετα απο λιγα δευτερόλεπτα πήρε την απόφαση τον εμπιστευτικε και έκανε αυτό που του ζητήθηκε . Εκείνη την στιγμή που πάτησε στο έδαφος η αίθουσα φανερώθηκε μπροστά του . Ηταν τεράστια και μεγαλοπρεπής αντίκρισε τον άντρα που του μιλούσε . Καθόταν στον μεγαλειώδη θρόνο του ο οποίος ηταν στολισμένος απο χρυσό και δίπλα του καθόταν ενα τεράστιο λιοντάρι . Ο άρχοντας του είπε <<ο κόσμος σου είναι πίσω σου , η μοίρα σου ηταν το βήμα και η σιγουριά το επόμενο >>. Γύρισε πίσω να δει και είδε εναν γκρεμό που οδηγούσε σε μια τρύπα που είχε μέσα πλανήτες και αστέρια . Ο άρχοντας του είπε <<τώρα πρέπει να μάθεις γιατί είσαι εδώ >>.
Τότε εμφανίστηκε σαν φωτιά ένας ποντικος που πλησίασε τον Φίλιπ,
Ο Φίλιπ τότε κοιτάζοντας τον ποντικο τον είδε να τρέχει προς την μεριά του του θρόνου ξαφνικά όλα άλλαξαν οπτική. Είδε το ποντίκι να μεταμορφωνεται όσο έκανε αργά βήματα τότε ξεκίνησε να τρέχει μετά έγινε φίδι, μετά ένας αετός, στο τέλος έγινε ένα τεράστιο λιοντάρι πιο μεγάλο από το χρυσό θρόνο και πιο μεγάλο από ότι υπήρχε στην αίθουσα έφτασε στο ανάστημα του Αρχοντα. Είχε ξεκινήσει να αλλάζει κ αυτός το δέρμα του ξεφλουδιζε , έμοιαζε με φάντασμα που ξεθωριαζε στον χρόνο τότε το λιοντάρι αγριεψε και γύρισε το κεφάλι του λέγοντας στον Φίλιπ... <<θα μου δώσεις την δύναμη σου>>. Ο βρυχυθμος του φλεγομενου λιονταριου καταβροχθησε τα πάντα, μα έτσι όπως κούνησε την ουρά του χτύπησε στο στήθος τον ήρωα μας. Ο Φίλιπ τότε άνοιξε τα μάτια και ήταν σε ένα κρεβάτι και ένιωσε έναν πόνο στο στήθος. Όταν πήγε να το ακουμπήσει άκουσε μια φωνή στα Αιγυπτιακα...
Από τον πόνο δεν άντεξε και ξανακοιμοιθηκε...
YOU ARE READING
Η ιστορία του Ματζιρατ
AdventureΟ Φίλιπ κάνοντας ένα ταξίδι στην Αίγυπτο θα ανακαλύψει πως ο χρόνος δεν είναι μόνο χρήμα καθώς βρίσκεται ξαφνικά σε μία άλλη Αίγυπτο..Εκείνη που διάβαζε στα βιβλία σύντομα θα καταλάβει ότι η ιστορία του μόλις ξεκίνησε...