Ya🖕nız

8 1 0
                                    

Düşünsene gece olmuş herkes uyuyo ama sen hala ayakatasın , telefonundan açtığın sevdiğin hüzünlü bi şarkı sana onu hatırlatıyor gitti ama yok Ciğerden hafiften bi yanık kokusu, sen yine sabahlamışsın ,ağlamak nedir çok iyi biliyosun ama boğazında bişeyler düğümleniyo ağlamayamıyosun, hayatına girip sana bütün duyguları yüklemiş bi insan bütün duygusuzlukla seni bıraktı evet belki onun için iyi onun iyi olması senide mutlu ediyo ama olmuyo be ismail abim , bizim bekleyecek bi gemimiz bile yok, beklediğimiz kişinin gelecek bi gemiside yok ne de olduğumuz kıyıda bir gemi yokuz biz ismail abim yokuz , Herkese sorsan herkes aşk acısı çekiyo ,mutlular be abim . Aşk acısı falan değil bizimkisi bildiğin çin işkencesi , ulan amınakoyim çok acıyo ,kalp nasıl acır bilmiyorum ama bişeyler oluyo nefesim kesiliyo kalbim yok oluyo gibi . Sevdiğim herkesi kaybettim ben ismail abim Her parçamı her zerremi, her duygumu , minik hayallerimin günahını kim ödeyecek şimdi  , mimarı ben olduğum hayallerimi yaparken kim yardım edecek bana . Ben korkuyorum ismail abim çok korkuyorum kimse yok etrafımda ,bomboş bir boşlukta sürekli dönüyorum çok garip bişey İsmail abi söyle ona geri gelsin tek kalmaktan çok korkuyorum, karanlıktan çok korkuyorum ,O içimden gittiği gün benim bütün mumlarım söndü , o mumlar yanarken gözyaşlarım mumun ısısıyla buhar olup giderken şimdi içimde afet yapıyor nefes alamıyorum. İsmail abim sen beklemeyi bilirsin söyle bana ben nerede beklim?  Nolsun biliyor musun?  Kızgın alevde yaksınlarda bedenimi bana yalnızlığı yaşatmasınlar,İsmail abi çay veren bi insan nasıl kötü olabilir dersin ya hani. Ya kalbinin en fakir yerini veren bi insan nasıl olur ?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Çok özledik ismail abiWhere stories live. Discover now