-Sanırım bugün düşündüğümden zor olacak
soo-yun yıllar önce ailesini kaybetmişti şuan ablası seun-hee ile yaşamaktadır. O günden sonra işler onun için daha zor bir hal almıştı. Soo-yun şimdi seul'da özel bir lise de okumaya başlayacaktır ama işlerin orda da iyi gitmeyeceği belliydi oysa ki soo-yun sadece mutlu bir son istiyor...
sun-hee: soo-yun uyanmalısın! ilk güne geç kalmak istemezsin.
soo-yun: ilk günleri sevmem! hem geç kalsam ne olur ki.
sun-hee: kalk!
soo-yun okula gitmeyi sevmez çünkü okulda işlerin daha da zorlaştığına inanır aslında sevmemesinin sebebi zorbalık görmesidir.
sun-hee: kahvaltıya gel. Sonra seni okula bırakırım.
soo-yun: tamam abla.
soo-yun ve sun-hee kahvaltı yaptıktan sonra sun-hee soo-yun'u okula bırakır. soo-yun okula çekinerek girer çünkü bu okulda da zorbalık göreceğini biliyordur. Soo-yun herşeyin güzel olacağını düşünmeye çalışır böylelikle işlerini kolaylaştırmaya çalışır. Soo-yun rehber öğretmenlerinin yanına gider.
öğretmen Kim: Merhaba! ben öğretmen Kim herhangi bir sorun olursa bana gelebilirsin şimdi sınıfa gidelim.
soo-yun: Merhaba! ben de Soo-yun.
öğretmen Kim ve Soo-yun sınıfa doğru ilerlerler.
sınıf başkanı: dikkat!
öğretmen Kim: gerek yok oturabilirsin. Sınıfınıza yeni bir öğrenci geldi! Soo-yun içeri gel lütfen.
Soo-yun: merhaba! ben Soo-yun.
öğretmen Kim: bu kadar mı ?
Soo-yun : evet bu kadar.
öğretmen Kim: peki arkadaki boş sıraya oturabilirsin.
Soo-yun sırasına geçer. Herkes soo-yun'a baktığı için Soo-yun kafasını kolunun üstüne koyup yatmaya başlamıştır.
öğretmen Kim: biliyorsunuz sizi seviyorum ama sınavları yapmam lazım !
sınıf: yaaaaaaa ! (saçma sapan sesler fln)
öğretmen Kim : sınava 1 haftanız var iyi çalışın ! bugünlük bu kadar.
öğretmen kim sınıftan çıktıktan sonra erkekler soo-yun' a saçma sorular sormaya başlamışlardır. soo-yun dayanamayıp sınıftan koşarak çıkmıştır. o esna da okulun danger grubu ( chin-hwa -hyun-jae -kang dae -cho-hee) soo-yun' u fark ederler.