Danger grubu hedef olarak soo-yun'u belirlemişlerdir. o esnada soo-yun dışarda rahatlamaya çalışmaktadır.
cho-hee : sanırım kızı sıktınız ! hoşuma gitti kolay yem.
kang-dae: karıcım çok hızlısın.
cho-hee: okulda karıcım deme seni aptal !
chin-hwa: kızın ilk gününde zorbalık mı !
hyun-jae: ne oldu ! kızdan mı hoşlandın ?
chin-hwa: ne alaka ne isterseniz yapalım.
kang-dae: istediğim cevap ! bence onu ilk kızlara bırakalım.
hyun-jae: aynen bize bırakın!
2. ders başlar herkes sınıfa girer soo-yun sırasına oturur ve o esnada masasında yazılar görür(fahişe-git burdan-zorbalığa hazır mısın-seni istemiyoruz - şeytan vb.) soo-yun bunları görünce çok sinirlenir.
soo-yun: kim yaptı bunu !
hyun-jae : biz yaptık !
hyun-jae ve cho-hee soo-yun'un üzerine yürürler
hyun-jae: çok dayak yiyeceksin!
hyun-jae soo-yun'u iter soo-yun yere düşer. cho-hee soo-yun'u kaldırır ve tam hyun-jae soo-yun'a tokat atacakken chin-hwa bileğini tutar. soo-yun ağlayarak dışarı koşar.
chin-hwa: ileri gitme hyun-jae !
hyun-jae: neyin var senin! neden beni durdurdun ?
chin-hwa: herkesin içinde yapmamalıydın!
hyun-jae: neden bu kızı koruyorsun inanamıyorum ya !
chin-hwa: korumuyorum !
hyun-jae: biliyormusun sana acıyorum !
chin-hwa cevap veremeden hyun-jae ordan uzaklaşır kang-dae chin-hwa'yı sakinleştirir cho-hee ise hyun-jae'nin peşinden gider o esnada soo-yun kendini tuvalete kilitler ve orda uzun süre ağlar rezil olduğu için derse gitmek istemez bu yüzden okuldan kaçar. ablası sun-hee'yi arar.
soo-yun: abla okulda değilim şuan
sun-hee: nerdesin ve neden okulda değilsin ?
soo-yun:abla hiçbirşey düzelmeyecek yine mutlu son olmayacak!
sun-hee: sakin ol dediklerinden birşey anlamıyorum.Evde değilim sen eve git hemen geliyorum
soo-yun: tamam abla
soo-yun eve gider okul kıyafetlerini çıkardıktan sonra oturma odasına geçer ablası eve gelir.
sun-hee: neyin var?
soo-yun: böyle yaşamanın ne gereği var !biz ne zaman sevildik ki şimdi sevilelim abla söylesene biz neden hep böyle yaşıyoruz bana neden hep zorbalık yapılıyor ben neden hep başkalarının kölesiyim !!
sun-hee: sakin ol !
soo-yun:haklıyım ! sen yalancısın hep yalan söylüyorsun mutlu olacağımız hakkında çok paramız olduğu hakkında başkalarının bizi sevdiği hakkında düzgün bir hayatımız olduğu hakkında !!
sun-hee: evet ben yalancıyım sevildiğimiz hakkında çok paramız olduğu hakkında mutlu olacağımız hakkında düzgün bir hayatımız olacağı hakkında yalan söyledim! Ben memnunmuyum sanıyorsun hergün çalışmaktan memnun muyum ! beni hiç düşünmüyorsun sadece sen mi acı çekiyorsun sanıyorsun !
soo-yun: başta bizde ölmeliydik !
sun-hee: böyle yaşamaktansa ölmeliydik haklısın!