Kaikki kirjautuivat sisään.
Hoseok: XDDDD Taehyung yrittää tääl änkee ikkunasta sisää ku se voi käyttää oveakin. Onks taehyungilla kaikki hyvin? Lmao.
Luettu ja vastaanotettu: 12:30Namjoon: Siitä mä en tiiä mut tiiän sen et sä lukitsit etuoven ja sitä varten Taehyung yrittää änkee ikkunasta sisälle.
Luettu ja vastaanotettu: 12:31Jin: Olen samaa mieltä Namjoonin kanssa. :)
Luettu ja vastaanotettu: 12:33Yoongi: Saanks sanoo et Jimin nukkuu tääl et olkaa hiljaa?
Luettu ja vastaanotettu: 12:33Jungkook: Älä varasta mun Jiminii. Se on munki!!
Luettu ja vastaanotettu: 12:33Jin: Noh noh, sopikaa että olette vuorotellen hänen kanssaan. Jimin ei tykkää taistelemisesta.
Luettu ja vastaanotettu: 12:35Namjoon: Samaa mieltä. Ja kattokaas tää, tää on nii full of swag.
Luettu ja vastaanotettu: 12:36
Namjoon: Ton tekemises meni jonku aikaa. Meen nukkuu.
Luettu ja vastaanotettu: 12:36Jin: Selvää. Me katsomme tuon.
Luwtru ja vastaanotettu: 12:38Namjoon kirjautui ulos.
Hoseok: ÄLÄ ÄNKEE SIIT IKKUNASTA SÄ OOT SIEL ÄNKENY SAMASTA KOHASTA JO MINUUTTEJA! TAEHYUNG KATO TÄÄ CHATTI!
Luettu ja vastaanotettu: 12:38Taehyung: No miks laitoit oven lukkoon eli kiinni?!!
Luettu ja vastaanotettu: 12:38Jin: Älä kiusaa Taehyungii, olet itsekkin outo.
Luettu ja vastaanotettu: 12:39Hoseok: Esim? O_O
Luettu ja vastaanotettu: 12:39Jin: Hevosen näköinen.
Luettu ja vastaanotettu: 12:40Hoseok: En halunnu tietääkkää..
Luettu ja vastaanotettu: 12:40Yoongi kirjautui ulos.
Jimin: Yoongi on nii lämmiiiinnnn~ Btw mä heräsin koska Taehyung koputti yoongin huoneen ikkunaan. Mitä se tekee tuol ulkona?
Luettu ja vastaanotettu: 13:02Hoseok: Rullaa chatti ylös.
Luettu ja vastaanotettu: 13:03Jungkook: JIMIN OO MUNKI KAA VÄLILLÄ! VOIN HALATA SUA KU SÄ NUKUT JA LAULAN SULLE SPRING DAY:TÄ FOREVEERRR!
Luettu ja vastaanotettu: 13:06Jimin: Sähän aina saat mun huomion Jungkook-ah. XD
Luettu ja vastaanotettu: 13:07Jungkook: EIKUUU SIIS mä tarkotan sillain et
Luettu ja vastaanotettu: 13:07Taehyung: Pls aukaskaa tää etuovi, mä aivastelin just äske. JIMIINNN~ WAAAAAAA!!!! AUTAAA!
Luettu ja vastaanotettu: 13:11Jimin: Oon tulosssaaaaaaaa
Luettu ja vastaanotettu: 13:12Jungkook: Ei sit.
Luettu ja vastaanotettu: 13:12Jungkook kirjautui ulos.
Hoseok: Lol sori menin liia pitkälle. Mut mä just lukitsin itteni vahingos komeroon... Onks kellään avainta? Tääl on paljon pölyy et.. noni mä aivastin. Jimin autaaaaaaa!
Luettu ja vastaanotettu: 13:14Jimin: No just XD Miten te kaks voitte hävitä noin nopeesti? Jos ei lasketa Namjoonia. Lmao.
Luettu ja vastaanotettu: 13:14Taehyung: En tiiä mut tääl ulkona sataa et kiitos, tuun kipeeks.
Luettu ja vastaanotettu: 13:14Jimin: Ootas avaan oven.
Luettu ja vastaanotettu: 13:14Taehyung: KIITOS! OOT PARAS YSTÄVÄ IKINÄ!!
Luettu ja vastaanotettu: 13:15Hoseok: Oon nii pölys et mua luullaan et oon villakoira.
Luettu ja vastaanotettu: 13:15Jimin: Vähä näytät juu. XD
Luettu ja vastaanotettu: 13:16Taehyung: Meen ettii Jinin. Heips.
Luettu ja vastaanotettu: 13:17Taehyung kirjautui ulos.
Hoseok: Mun pitää putsaa itteni pölystä pois. Mäki meen.
Luettu ja vastaanotettu: 13:17Hoseok kirjautui ulos.
Jimin: Ooks Yoongi tääl viel?
Luettu ja vastaanotettu: 13:17Jimin: Halooo?!... Et varmaa ooo..meen myös pois. Ainii Jungkook myös. Pitää kait nukkuu molempien kanssa..
Luettu ja vastaanotettu: 13:17Jimin kirjautui ulos.
Jin: Jahas..katsoin kokkiohjelmaa ja kaikki lähtivät pois. Ainakin voin lähteä rauhassa pois. ^^
Luettu ja vastaanotettu: 13:20Jin kirjautui ulos.
-----------------------------------------------------------
Ei ollu motivaatiota tehä lisää näitä ja ei ollu motivaatiota tehä tästä hauska. Ja En muista miten tää chatti menikään. xD-JenniKpop
YOU ARE READING
~BTS ja chattihuone~
RandomElikkäs tää on mun ensimmäinen mitä kirjotan. En oo ikinä kirjottanu mitään tarinoita tänne. Tää on siis tämmöne et BTS chattailee yhdessä. 😂 En oo hyvä näissä ollenkaan mutta tulee sitäkin sit kokeiltuu. Ei ole pakko tykätä tästä joten en pakota k...