Lauren jauregui as jennifer
emma roberts as nasty
leighton meester as ashley
demi lovato as natalie
1. BÖLÜM
Okulun çıkış kapısının önünde bekleyen BMW'me kendimi zor attım. Gün içinde harry'i hiç görmemiştim . görmek de istememiştim. Arabamın kilidini açıp içine girdim. Kafamı direksiyona yaslayıp bu günü düşündüm. İlk günlerden hep nefret etmiştim.günün fazladan değerlendirmesini yaparsak hem şaşırtıcı hem de iyiydi.şaşırtıcı kısmı kasıtlı ve istekli olarak tacize uğramak. Yani olaya şu açıdan bakarsak; hangi gerizekalı Hary gibi hem tarz sahibi hem çekici hem de yakışıklı birinin kendisini öpmesini istemez ki ? BEN İSTERDİM. Her neyse günün iyi olan kısmı ise Natalie o çok sevimli bir kız. Ders programlarımız full aynı olduğu gibi hemde benimle anlaşabilen bir tip. Selam yeni en yakın arkadaşım Natalie. Beynim düşüncelerle boğuşup boğuşup tekrar Harry'i buldu tüm gün boyunca onu ve dudaklarını düşünmemek için çok çabaladım. Onu düşünmedim. Düşünmek İSTEMEDİM. Zaten hiç görmemiştim.Başımı yaslamamdan dolayı çalan korna ile yerimden sıçradım.atraftakilerin anlamsızca pahalı olan arabama bakmasından dolayı arabayı çalıştırdım.zaten okulumda sadece pazartesi gününe özel etüt olduğu için hava kararmıştı ve bunlar yetmiyormuş gibi birde YAĞMUR başladı. Usulca doğrulup kontağa bastım el renini de çektikten sonra yağmurdan dolayı oldukça boş olan yola sürdüm.boş olmasından yararlanıp radyoyu son ses açtım hızımı yükselttim. Evet bebeğim kafa dinlemek bu işte !
Gözlerim telefonuma kaydı. Sessizden olduğundan duyulmasa da karanlık arabada yanıp sönen ışığı rahatlıkla görülüyordu. Bilinmeyen numaradan bir mesaj vardı. Gözlerimi bi yola çevirdim bir de telefona şansım varsa yapabilirim. Zaten yol boş. Telefonu elime alıp mesajın üstüne tıkladım .
Gönderici: 999.607. 476
Numaranı natalie'den aldım umarım sakıncası yoktur. Eğer varsa da Natalie'ye kızma çünkü aldığımdan haberi yok ;) HADİ TAHMİN ET BEN KİMİM? KORMA AMA :d.
Korkma ? derken ? Natalie ?
Gözlerimi tekrar yola dikince hızla çarptığım şeyle çığlığı bastım.
Ben: AMINA KOYIYIM . HA SİKTİR. SİKİYİM BÖYLE İŞİ .
Frene yüklenip ne olduğunu anlamadan aşağı fırladım. TANRIM HAYIIIIIR ! ne sikimi yaptım ben böyle ?ha ?
Yavru bir köpeğe siyah BMW ile çarptığıma inanamıyorum ! gözyaşlarım isteksizce akıyordu. Durmadan! Ya öldüyse ? tanrım! Tamam sakinim sakin ol jenn . nazikçe kucağıma aldım ve arabaya koydum. Hızla arabayı çalıştırdım. İşte bütün talihsizlikler beni buluyor. İlerde bir kaza var ve yol kapalı! Arabayı bulduğum ilk boşluğa çektim ve caddedeki rastgele bir evi seçtim. Oldukça lüks ve büyüktü. Kucağımdaki köpek inlerken göz yaşlarım daha da .çok artıyordu. Tüm gücümle zile asıldım zil durmadan çalarken yaklaşık iki dakika sonra biri kapıyı açtı. Adama hiç bakmadım ve gözlerimi masumça köpeğe diktim zaten ağlamaktan bi sikimi göremiyordum.
Ben: şeyy pardon gece gece oldukça rahatsız ediyorum ama ...
Gözyaşlarım konuşmamı engelliyor ve hıçkırıyordum.
Ben: b-bu köpeğe araba ile çarptım.
-: sakin ol prenses ağlama da köpeğe bakmama izin ver .
Duyduğum o çekici ve tanıdık sesle kafamı kaldırdım.
Ben: harry?
Harry: köpeği ver artık.
O sırada aşağıya sarışın bir kız indi. Tanımadığım biri değil muhatap olmadığım biri olan Nasty indi.artı olarak iç çamaşırlarıyla birlikte. Harry' i kıskandığımdan değil ama o kızın burada ne işi var ? o kız derken bizim okulun belalı çetesinin azılı üyesi olan nasty . evet bugün insanları gözlemledim.
Harry:bende sana veda edecektim Nasty.
Nasty : ne ?!
Harry : kızım sana da tatlı dille bi derdimi anlatamıyorum illaha bağırıcam dimi ?! defol diyorum ! paran masadaki zarfta!!
Nasty'nin şaşkınca açılan suratı kızgınlıkla tasarlandı. Beynim tam olarak alılayamamıştı. Evet arada sırada böyle sorunlar yaşadığı kesin. Islak saçlarımdan akan sular yeri de ıslatıyordu. .ıslak yavru köpek ise harrynin kucağında olmasından dolayı dar beyaz bluzunu ıslatmıştı. Ve inanın bana manzara muhteşem ! zaten dar olan bluz ısrarla ıslaklıktan dolayı kaslarına daha da çok yapışmıştı. Asıl konuya dönersek harry az önce para mı dedi? Nasty dolmuş göz yaşlarını sildi ve yukarı koştu o sırada gözüm masaya takıldı ciddi anlamda içi dolu olduğu çok belli olan bir zarf vardı. Peki asıl konu harry nasty'i ben varım diye mi kovdu . sonuçta benden katlarca güzel bir kız. Alımlı yanakları ve uzun sarı saçları. Tamam ben sustum . koşarak üstünü giyinmiş bir şekilde gelen nasty düşüncelerimi böldü. Ve ben düşüncelerimin bölünmesinden nefret ediyorum. Masadaki zarfı almadan son kez kızarmış gözlerini bana dikti. Nefret bakışları titrememe yol açtı. Harry elindeki köpekle birlikte yukarı doğru çıkmaya başladı.
Lüks evin mermer merdivenlerinden çıkışını izledim bir kaç dakika sonra arkasına dönüp bana baktı.
Harry:eğer öyle durmak istemiyorsan beni takip et bebeğim.
Şaşkın yüzümü süzdü ve çekingen bakışlarıma anlam vermeye çalıştı. Heyecandan kanın tüm yanaklarıma fırladığını hissettim.kızardım.lanet olsun.
Ben: ş-şey sanırım b-burada kalsam daha iyi olacak .
Harry: ah !
Hızla çıktığı basamakları indi ve durduğum yerden rahatlıkla gözüken salona girdi. Yavru köpeği koltuktaki pikenin altına koydu ve koltuğu kaloriferin yanına itti.telefonu yere düşünce eğildi yerde ne yaptığını bilmiyorum ama ben gözlerimi onun kalçasından ayıramıyorum. O şekilli kalçası ve ımm eşofmanının tam kalça yerindeki yırtık . yırtık mı ? sırıtışım genişledi ve kahkahaya dönüştü. Kafasını ne olduğuna bakmak için kaldırırken kalorifere çarptı.
Tamam gülmüyorum. Duramıyorum.
Harry: sen neye gülüyorsun yerden bitme? Dedi alaylı ses tonuyla. Onu umursamadan birkaç kere daha kıkırdadıktan sonra bana attığı o korkutucu bakışlarla sesimi kestim. Ne olduğunu anlamadan beni kucağına aldı ve yukarı çıkarmaya başladı.bana attığı o bakış aklımı rahat bırakmadığından sesimi kesmekle yetindim. Yatak odası olduğunu tahmin ettiğim yere gelince beni yatağa bıraktı ve siyah cilalı dolaba doğru ilerledi. Çok geçmeden dolaptan birşeyler çıkardı ve yatağın üstüne bırakıp kapıya yöneldi.
Çıkarken de emir vermeyi hiç unutmadı.
Harry: ben köpeğin yanındayım giyin gel .
HARRY'NİN AĞZINDAN:
Beni duymayacağından emin olup louis'in numarasını tuşladım.
Louis: gine ne var amına koyduğum pezevengi?
Harry: noldu lan sana gene ?
Louis: am düşkünü senin yüzünden bir yavru köpeğin ölüme adım atmasını sağladım.
Harry: ananı satıyım lou sen bu aralar çok travestileştin evan'la takılmamanı tavsiye ederim. Herneyse şuan yukarıda ve güvende teşekkür etmek için aradım.
Louis:kibarlığınızı hangi siktiğimin nedenine borçluyum.
Harry:anana
Louis.neyse umarım bir dahakine sadece işin düştüğünde aramazsın . yengeme selam söyle hazz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You'll Be Mine
Fanfictionharry: buraya seninle taşşak geçmeye gelmedim louis! o tehlikede 1 on yaşından beri aşık olduğum 10 yaşından beri peşine bir sürü koruma taktığım ailesinden bile kıskandığım o kız tehlikede. ve ben burada oturuyorum ! ONA NASIL YAKINLAŞACAĞIM?! ŞU D...