• I'm Here •

8.3K 57 18
                                    

HARDER SEX WİTH STYLES HİKAYESİNİ SİLİP TEKRAR YAZDIM UMARIM DİKKATİNİZİ ÇEKER.

Müdürün anons yapmasıyla irkildim. Gözlerim saatle buluştu . bir saat... yaklaşık bir saattir okul müdürümüzün sigara ve tütün karışımı iğrenç kokan odasındayım. Tek kelime ile iğrenç.üvey annem son anda yapacağını yapmıştı gine.okul kaydımı eksik yaptırdığından bir saat boyunca burada bekledim.üvey anneme sövmeyi bırakıp anonsa kulak verdim ;

- ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE ASHLEY THOWNS DANIŞMADA BEKLENİYORSUNUZ.

Anons birkaç kez daha tekrarlanınca sıkıntıyla arkamı yaslandım . turuncu saçlarım sandalyeden aşağı sarkarken son kez telefonumun kilidini açıp saate baktım. Yeter ama. Düşüncelerimi bölen şey içeri hızla ,kapıyı tıklamadan, koşarak giren ve aynı zamanda düğmeleri özellikle açılmiş yakasından dağınıkça sarkan NÖBETÇİ kartı olan kıvırcık saçlı afet olmuştu. Söze başlamadan önce beni süzdü. Yeşil gözleri , onunkinin yanında oldukça sönük kalan yeşil gözlerimle buluştu. Benim göz rengim hep kıskanılırdı ve şuana kadar kimsenin göz rengini beğenmeyen kibirli bir insandım. Ama tekrarlıyorum ŞUANA KADAR! Onun gözleri çooook güzel. Gözlerimi ondan ayırıp üstüne geçirmiş olduğu dar gömlek ve kota diktim. Kısa dar botlar? Darlığa karşı takıntısı mı var acaba? Sevgilimin böyle fiziği olsa ona tecavüz ederdim. Ağzını açtı ve gözlerini müdüre dikti.

-hocam Ashley THOWNS amigo seçmelerinde.

- peki, ımm bu kötü oldu. Herneyse styles , jennifer okulumuza yeni geldi ve okulu tanımıyor.

- eeee, bundan banane .

- sana bir teklifim var jennifer'a arkadaşlık edersen okulda sınıfta sürekli yanında olursan okulda sigara içmen serbest olur.

- artı olarak ?

- piercing .

-oldu bilin jlo ile çok iyi anlaşacağız.

- ancak harry eğer bu kız bi yanlız göriyim yeğenimsin diye acımam sıçarım ağzına.

-tamam dedim ya lan .

Hayretle onları izlerken gözlerim Harry'ninkiler ile buluştu. Ben amcamla lanlı lunlu konuşsam amcam beni siker amına koyim.

harry-hadisene kızım

ben-p-peki

müdür-kızı korkutma styles.

Harry onuz silkti ve dar botunun içinden sigara paketini çıkardı. Masanın üstündeki çakmağı ve sırt çantamı alıp dışarı çıktı. Uzun bacakları olduğu için hızlı yürüyordu. Hızlı yürüdüğü için beni geçiyordu. Yani ben koşmak zorunda kalıyordum.daha demin ağzında tuttuğu sigarasını sırt çantama sıkıştırdı.

-hey! Imm biraz bekleyebilir misin?

Aniden duruş yaptı ve bana döndü. Kaşlarını çatmış halinden korktuğum için gözlerimi kaçırdım.

-güzelim korkmanı gerektiricek bir durum yok. Sadece alışmışım hızlı yürümeye.

Bana doğru yaklaşırken hızla yutkundum .her adım attığında göğsüme olan bakışiarı keskinleşiyor ve derinleşiyordu. İki saniyelik bir zaman da gözlerini göğsümden çekip gözüme dikti. Ancak ben tekrar gözlerimi kaçırdım.iyicene dibime girdiğinde gözlerimi gözlerine dikmek zorunda kaldım.

Ben:ne yapıyorsun?

Dudaklarını yanaklarımda hissettiğimde hızla geri çekildim. Daha doğrusu çekilemedim kollarımı sıkıca kavradığından yumuşak ve etkileyici öpücüğünü hissetmek zorunda kaldım.bacaklarımda bir el hissettiğimde daha ne olduğunu anlayamadan kendimi harry'nin kucağında buldum. Kucağında olduğumdan harry'nin elini kalçamda hissetmemden hızla fırladım.

Ben: bırak beni!!

Eliyle ağzımı kapayıp çığlık atmamı engelledi. Uzun bir koridoru geçtikten sonra bir odanın önünde durduk. Beni tekrar yere indirdi ve elleri ile ellerimi tuttu. Küçük ellerimi kaplayan büyük elleri ile tüm bedenime emirler veriyordu.gömleğinin ilk dört beş düğmesi açıktı ellerimi tuttu ve göğsünün açık yerlerinde gezdirdi. Bu sefer dudaklarını kulağıma bastırdı ve fısıldamaya başladı.

Harry: alındın. Telafi edeceğim korkma.etkilendin.istediğini vereceğim korkma.şaşırdın.sorularına cevap vereceğim korkma.üşüdün.yanında kalacağım korkma.ben buradayım...

You'll Be MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin