Farvel.

28 1 0
                                    

                * et par dage senere *
Nu skal jeg sige farvel til Katrine, Josefine, men de ved det ikke. Jeg kommer til at sårer dem frygteligt meget. Skal jeg bare skrive til dem? Eller er det for ondt? Nej jeg går hen til dem i skolen.

Da jeg kommer hen i skolen bliver jeg f**king nervøs for hvordan de bil reagere. Jeg sætter mig hen på min plads og self kommer de ikke i skole. Så min plan er ødelagt fordi jeg skal flytte imorgen. Da skole dagen er forbi går jeg hjem. Der er helt stille? Hvorfor er der ingen? De sagde at de ikke skulle noget? Nåh, jeg går ud i stuen.
" HEEEEEEEEEJJ " råber Katrine, Josefine og mine forældre. Jeg får er chok og løber hen og krammer dem og begynder at græde. " Troede i var syge, så jeg ville få hjem og sige at jeg tog over til jer og sige farvel i stedet for, men så er i her!! " smiler jeg.
" self, vi ville ALDRIG være syge, vi ved jo godt at du skal flytte så vi lavede en slags afskeds 'fest' " siger Katrine og Josefine i munden på hindanden.
" NUUURH!! Jeg elsker jeg!! " siger jeg og giver dem begge et kram på samme tid. " vi elsker også dig!! " siger de begge to.

                * Et par dage senere *
Nu skal vi til Norge, jeg sidder og høre musik. Lige nu høre jeg; Plystre På Deg Akustisk, med Marcus og Martinus. Var engang MEEEEGA stor fan af dem. Men måtte aldrig komme til koncert med dem. I sommer's 2016 var de i Tivoli og spille, skulle rigtigt have været med, men eg blev syg. Det var lidt nogle tis, men så må vi se om jeg bliver fan igen, så jeg kan komme med den 18 Marts!

2 Kaptiel. håber i kan lide historien/fanfic. ja, den er lidt bagud men det håber jeg er ligemeget :))

Bae?Where stories live. Discover now