" Hej.. " var der en der sagde bag mig.
" Heeej " var jeg lige ved at råbe da jeg så at.. DET VAR SELVESTE MARCUS?! jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg stod bare stille.
" nåhhhhh.. Hvad hedder du så? " spørg han og kigger ned i jorden.
" jeg.. Øhhh.. Jeg.. Øhmmm.. Jeg hedder Bella " siger jeg og rødmer.
" Hvad hedder.. Du? " spørg jeg ham om. " jeg hedder Marcus, og min bror hedder Martinus. Jeg ved ikke om du kender os? Øhmm.. " siger han og kigger op og smiler. " Nåh, jo, har været fan af jer, menn.. Jeg er ikke STOR fan længere. " IHHH JEG SNAKKER MED SELVESTE MARCUS?!
" nåhhhhhh, men øhhh.. " siger han da jeg afbryder. " Nåh, jeg må se at komme videre " siger eg og går videre.
" Vil du ikke med ind? " spørg Marcus. " Hmmh.. Jooo.. Det vil jeg vel godt " smiler jeg. Han tager min hånd og trækker mig med ind. OMG!!! DRØMMER JEG?! HJÆLP!!Vi går ind i deres have og jeg hilser på Emma og Martinus. " Hvad hedder du? " spørg Martinus og smiler. " jeg hedder Bella " siger og smiler.
" woooooow, du har et flot navn! " siger Emma med åben mund. " ehm. Tak " smiler jeg til Emma. " Skal vi gå ind? " spørg Marcus mig om. " det kam vi vel godt? " svare jeg og går efter Marcus inden for. Emma og Martinus spiller videre. De vil nok ikke med ind.
Vi går op på Marcus' værelse og jeg sætte mig i hans seng. " Nåhhh, hvad skal vi så lave? " spørg Marcus mig om. " det ved jeg ikke.. Hvad vil du? " spørg jeg ham og rejser mig op. Han går tættere på mig han står meget tæt på mig. Han tager hovedet op og det samme gør jeg. Jeg ved ikke lige hvad der sker, men lige pludselig krammer han mig bare? Er det endnu en ny start på mit liv? Eller er det noget ham og Martinus har aftalt? At den næste pige der går ude foran dem skal han prøve at flirte med? Vi må se..Sry for kort afsnit. Er der noget jeg allerede kan gøre bedre ved den? Så skriv hvis ja :)
YOU ARE READING
Bae?
FanfictionBella er 15 år og bor i Danmark, hendes mor har fået er arbejde i Norge, og skal flytte til en lille by der hedder Trofors, men hvad hun ikke ved, gi'r hende er chok ;))