Hoofdstuk 4
Heb voor dit hoofdstuk een tijdsprongetje gemaakt anders werd het wat te langdradig en saai. En sorry dat dit weer zo een kort stukje is.
Nina p.o.v.
Vandaag verhuis ik naar Londen ik heb al afscheid genomen van Celine en de rest van mijn vriendinnen. Het was heel moeilijk en ik voel me eigenlijk nog altijd rot. Maar toch ben ik stiekem ook wel een beetje nieuwsgierig. Prins mag mee maar die komt pas in oktober omdat er nog veel voor hem geregeld moet worden. Dus gaat mijn tante nu voor hem zorgen. Ik ga mijn familie nu ook bijna niet meer zien alleen mijn oom die in Londen woont zal ik nog veel zien. Vroeger zag ik hem nooit maar nu ik ook in Londen ga wonen zal daar wel verandering in komen. Ik checkte nog een laatste keer mijn kamer om te kijken of ik echt niets vergeten was en liep toen de trap af. Mama,papa en Thomas stonden al voor de deur op mij te wachten. De bel ging en Thomas deed nog snel. Ik zag Nina staan met tranen in haar ogen. “ Ik ga nog even dag zeggen tegen Prins he! “ riep ik en toen liep ik de tuin in om prins gedag te zeggen.
Thomas p.o.v.
De deurbel ging ik keek verbaast op want normaal kwam er nu toch niemand meer. Ik besloot om de deur open te doen en zag Nina staan. Ze had tranen in haar ogen. Ik zal haar zo hard gaan missen. Ik trok haar in een knuffel en fluisterde “ Nina please don’t cry you know that I love you just remember that ok ?” Ze knikte en verborg haar hoofd in mijn nekholte. Ik drukte haar een beetje naar achter in de hoop dat ze me zou aankijken maar dat was niet het geval. Ik zuchte en tilde me mijn vinger haar kin een beetje op zodat ze me wel moest aankijken. Er liepen tranen over haar wangen.” Nina het is vakantie je kan heel de vakantie bij me zijn als je dat wil. Wil je dat?” fluisterde ik. Ze knikte en glimlachte een beetje. Jane kwam binnengelopen. “ Kom nu moeten we echt wel gaan vertrekken.” Zei papa. Ik zuchtte en gaf Nina nog een kus. “ I love you babe” zei ik terwijl ik mijn lippen van de hare afhaalde “ I love you to “zei ze terwijl ze me triest aankeek. “ Love you more” zei ik terwijl ik ik de auto instapte en we wegreden. Mijn Nina bleef hier alleen achter maar ik zal haar nog bijna heel de vakantie zien.
Jane p.o.v.
Toen de papa de auto startte en wegreed zocht ik naar mijn mp3. Ik deed mijn oortjes in en neurigde zachtjes mee met de muziek. Ik legde mijn hoofd tegen het raam en viel in slaap op weg naar Londen.