Capitolul 1

9 0 1
                                    

Deci o sa pun acuma cum i cheama,cum sau intalnit si ce fac.Pe baiat il cheama Josh iar pe cele doua fete Lara si pe cealalta Ashley.Ok cele doua fete erau impreuna intro casa iar baiatul era pe cealalta parte a drumului era baiatul cu 3 frati nebuni.Era intr-o zi cand baiatul iese afara si se joaca cu mingea singur  iar fetele se uitau la el pe geam .Ce se gandesc ele sa iasa si ele sa se joace cu el.Josh le da voie dar prima data ca o obisnuinta se cunosc de prima data dupa care se joaca si tot asa in fiecare zi de primavara.Cand incepe scoala pentru ei este mai dificil sa se mai joace ca in primavara.Deci Josh ca intotdeauna un baiat isi da seama ce sa faca in situati dificile.Deci le invita pe fete intr-o zi afara si le zice idea pe care a avut-o fiind cand termin temele sa iasa afara si sa se joace ca in primavara si fetele i accepta idea lui Josh.Dupa fetele i spun lui Josh sa mearga in parc si sa isi faca prieteni noi ca sa aiba si ei mai multi prieteni cu care sa se joace sa nu fie doar ei trei asa ca merg in parcul de langa primarie care era la vreo 20 de km asa ca merg cu bicicleta, doar nu o sa meraga pe jos pana acolo.Ajunsi acolo vad mai multi baieti decat fete dar se multumesc si cu atat.Josh fiind baiat merge la ei sii intreaba daca nu vor sa faca echipa sa se joace cu mingea,iar ei normal ca sunt baieti spun da pentru ca la orice baiat nu chiar orice dar le place fotbalul deci acesta este primul capitol!!!!ne vedem in urmatorul capitol!!Devine din in ce in ce mai interesant!!!!!!!!!

THE SUPERNATURAL WORLDWhere stories live. Discover now