Capitolul 2

7 0 0
                                    

 Am spus in capitolul anterior cum incepe povestea ,ok!Deci acuma cei trei au o echipa(frumos)dar dupa un timp incep sa se certe toti  si acea gasca de baieti care au venit noi pleaca pentru ca nu le place acel gen de copii" sa spunem"!Vazand acestea Jeff se gandeste cum sa faca sa aduca alti care o sa- i accepte asa cum sunt!A tot incercat si a tot incercat si nu a reusit deci pana la urma se da batut.Fetele ii spun ca nu mai are rost si merg mai departe adica viata lor merge mai departe.Dupa ce vine  vacanta de vara se gandesc sa mearga la biblioteca!!Jeff merge pe langa dulapuri si vede o carte stralucitoare,si repede merge la fete si se duce cu cartea la ele si incep sa o deschida!Totul era aur si foile si cuvintele si literele si fiecare dintre ei era uimit ce a vazut.Jeff incepe sa citeasca primul capitol care zice ca trebuie sa meraga intr-o padure apropiata dupa care sa deseneze un cerc si cu o cruce in el si dupa sa spuna acele cuvinte care erau acolo!!(interesant)Deci toti trei au mers impreuna si la cel mai apropiat copac de langa drum.Dupa care dezeneaza cercul adica Jeff il face si fetele fac crucea +,dupa care Jeff spune acea incantatie!Dr vad ca nu se intampla nimic.Jeff se mai uita inca odata in carte in care vede ca numia atat trebuie sa faca ci sa mai faca si un x.Ok au facut si asta.Dupa spune inca odata incantatia si incepe sa apara ceva luminos din ce in ce mai luminos si se deschide ca un fel de usa!Aiciincepe aventura lor in ,,Lumea Supranaturala,,.Ei incep sa mearga pe usa si iau si cartea cu ei ca sa vada ce sa faca mai departe.Deja lui Jeff incepe sa nui  placa dar se acomodeaza cu sentimentul.Fetelor le place la nebunie de acea lume!Jeff pana ce fetele admira imprejurul lor incepe sa sa citeasca urmatorul capitol!Acolo spune ca in lumea care au intrat ei se numeste ,,Lumea Supranaturala,,si Jeff incepe sa i placa mai mult decat fetelor.!Sfarsit!!Ne vedem in capitolul urmator!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THE SUPERNATURAL WORLDWhere stories live. Discover now