"Markuss un Eleonora"

43 9 0
                                    

Tad pie mums pienāca Marta ar Dilanu.
Marta: mums jums ir kas sakāms.
Dilans: mēs ar Martu būsim kopā (Dilans laimīgi teica, apskaujot Martu)
Lola pagriezās un aizgāja.
Marta: kas noticis ar Lolu??
Es: nekas īpašs, es visu nokārtošu! Priecājos par jums abiem. (Es pagriezos un devos nopakaļ Lolai) Lola!! (Es kliedzu pa visu skolu, bet viņa tupināja iet). Panākot Lolu, viņu apturēju un jautāju: Lol kas ar tevi?
Lola: viss ir labi vienkārši liekat man mieru! (Izrāva savu roku no manējās un devās tālāk). Es biju vienkārši sašauta, manai draudzenei ir slikti, bet es nevaru palīdzēt!

To visu redzēja Markuss! Viņš pieskrēja pie manis un silti apskāva, es sajutos labāk, daudz, daudz labāk, vairs negribēju viņu laist vaļā!!💕
Markuss: kas notika??
Es: īsti nezinu, bet zinu to, ka kaut kas nav labi un es Lolai nevaru palīdzēt! (gandrīz sākot raudāt teicu).
Markuss: viss būs labi!! Es būšu ar tevi! (cieši skatoties man acīs teica).

Stundas beidzās. Varāk arī nekas tāds nenotika izņemot to, ka Lola bija devusies prom.

Esmu mājās. Devos uz istabu pārģērbties lai dotos arā. Uzvilku crop topu un savus džinsu šortiņus ar convers kedām. Man zvanīja telefons. Tas bija Markuss.
Markuss: Heii Eli.
Es: Čau Markuss.
Markuss: Nevēlies aiziet uz jūru vai kaut kur kopā?
Es: Tieši grasījos iet arā un tagad man būs arī kompānija!
Markuss: Labi tad ielaid mani mājā, esmu pie durvīm.
Es: Nopietni?? (Skrienot uz durvju pusi teicu, un kad biju pie durvīm noliku telefonu)
Atverot durvis Markuss mani apskāva un pacēla.💗
Ejot uz jūru Markuss mani nesa kukaragā un arī noskulpstīja.💕💕
Esot pie jūras tur pamanīju........

"Eleonora Parkinsone"Where stories live. Discover now