Pēc pirmās stundas gaitenī uzskrēju virsū Bettai (15) Markusa bijusī. Viņai no rokām izkrita grāmata.
Es: Piedod! Nedomāju, ka gaitenī kāds būs tapēc steidzos uz stundu.
Betta: Viss labi nākamreiz padomā pirms kaut ko dari!! (Brīdinoši noteica). No sākuma nesapratu ko tas nozīmēja, bet tad spratu ar to viņa domāja "nejaucies starp mani un Markusu" jā tieši es viņus izšķīru nu ne tieši es, bet principā, jo sāku sarakstīties ar Markusu.Man kabatā norībēja telefons. Precīzāk meitenes man par to uzbļāva, jo biju pārāk aizdomājusies. Man pienāca ziņa no brāļa:
Šodien pēc skolas aizbraukšu tev pakaļ, bet neaizmirsti naudu, jo mamma teica lai nopērkam mums ko ēdamu. (Skaiiidrs brālis atkal taisās iedzīvoties un mana rēķina)😑. Bet man ir arī labas ziņas, šodien mūsu klasē iestājās jauns puisis Dilans(16) ļoti izskatīgs, domāju ka arī jauks.Pienāca pusdienu starpbrīdis. Ar savām bestijām devos uz bufeti, lai paēstu, bet tur priekšā jau bija Markuss ar saviem čomiem, kā parasti. Kad bijām paņēmušas savu ēdienu pamanīju, ka Markuss mūs sauc pie sava galdiņa, lai es viņam nešķistu iedomīga pierunāju draudzes doties pie viņa galdiņa.
Ēdot runājām par to ko varētu darīt pēc skolas. Beigās nolēmām, ka visi dosimies uz maķīti un tad uz atrakciju parku. Markuss mani pierunāja doties uz "Amerikāņu kalniņiem" man bija nedaudz bail, bet tomēr piekritu. Visā visumā mums gāja nenormāli jautri un arī Marta iepazinās ar............
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Eleonora Parkinsone"
RomanceHeii!! kā jau zinat mani sauc Eleonora Parkinsone. Man ir 16 gadii!!💗💗