-Mogu li da joj pipnem grudi?- Akselove reci me ostaviše u neverici dok sam odključavala ulazna vrata stana.
-Ti si gej.- kratko sam odbrusila ulazeći u stan, na šta je Aksel potvrdno klimnuo.
-Delon draga, to se ne dovodi u pitanje...- napravio je malu pauzu prenoseći težište sa noge na nogu.
-Samo želim da vidim kakav je osećaj.- zagrcnula sam se na njegov jezivi kikot. Nikada nisam očekivala takve reči od Aksela koj kontakt sa vaginom nikada u životu nije imao s' obzirom da je rodjen carskim rezom.
-Ništa fascinantno, salo na prsima. Isto kao da vataš guz, samo bez bradavica.- slegla sam ramenima i preuzela Selest ispred vrata svoje sobe. Stopalom sam otvorila vrata ostavivši potištenog i smorenog Aksela na ulazu. Vukla sam Selest koja se činila teška tonu sve do kreveta na koj sam je bezmarno pustila da padne. Ostavila sam je u položaju u kojem je pala i brzim korakom krenula ka vratima gde je Aksel još uvek zamišljeno stajao. Pre nego što je uspeo da shvati šta se dešava uzela sam njegov dlan i prislonila ga sebi na grudi. Blago je stegao stisak razrogačenih očiju, a onda razočarano sklonio ruku.
-Očekivao sam mnogo više- frknuo je na peti mi okrenuvši ledja i nestavši iza zatvorenih vrata.
-Rekla sam ti, budalo.- u zaokretu sam zatvorila vrata i u par skokova našla se na krevetu kraj Selest.
-Selset?- prošaputala sam na šta je trznula mišić na obrazu i mumnula.
-Sutra ujutru idemo u školu, otrezni se do jutra da te ne bih potopila u led.- cmoknula sam je i brzo se svukla u odoru za spavanje i ugasila veliko svetlo i upalila malu lampu kako sobu ne bi progutao mrak.***
-Da zovemo taksi?- Selest je cupkala u mestu dok smo na stanici čekale autobus koji je po običaju kasnio kao i nas dve.
-Ubiću te.- iznervirano sam se šetala u krug živaca zategnutih poput struna.
Upadljiv zvuk morota odjeknuo je bulevarom. Podigle smo pogled dokle god je mogao da dosegne, i u susret nam je dolazio dobro poznat brzi auto. Gorko sam opsovala suzdržavajući se da zabijem pesnicu u stakleni okvir stanice i verovatno sebi smrskam šaku. Auto nam se sve brže približavao, ponovo sam opsovala na šta se Selest kikotala očigledno zadovoljna razvojom situacije.
-Ipak nećemo morati da zovemo taksi- zadovoljno je cičala ispod glasa, a potom se naglo uozbiljila kada se auto zaustavio ispred nas. Moja želja za vrištanjem nikada nije bila veća, želela sam da urlam, potrčim i nestanem; ali to je poslednje što bi mi Selest dozovolila.
Auto se zaustavio ispred nas i prozor suvozača se spustio i odkrio Mejsonovo lice.
-Treba li vam prevoz?- iskezio se dok je Urlih ćutke posmatrao sa vozačkog mesta čvrsto stezajući dlanove na kožnom volanu.
-NE!- zaurlala sam u sebi.
-Naravno, baš ljubazno od vas!- Selest je ljubazno, al opet hladnokrvno rekla. Kako joj ovo dodjavola polazi za rukom? Podvojena ličnost ili tako nešto?
Mejson je izašao iz auta i povukao sedište napred pustivši da Selest prva udje na zadje sedište malog crnog Poršea. Zagazila sam ka kolima i Mejsonova guzica iznenada uletela na zadnje sedište kraj Selest koja je vešto glumila hladnoću. Kopile... Besno sam sela na suvozačko sedište ostavivši da se vrata sama zatvore.
-Veži se molim te.- Urlih me je zabrinuto pogledao dok se meni prevrtao želudac. Bio je tako lep, al ujedno toliko odvrtan. Poslušala sam ga i vezala se zabacivši se u toplo sedište.
Piljila sam kroz prozor zamišljeno, ako ništa barem neću dobiti još jedan u moru neopradanih.-Mogli bi da odemo negde večeras?- podigla sam pogled na Mejsonove reči. Pogledala sam na retrovizor i susrela se sa Selestinim pogledom. Upitno me je posmatrala. Krenula sam da sevnem očima kad sam ugledala Mejsomov pogled u ogledalu kako me pomno posmatra. Sranje.
-Selest?-Čula sam Mejsonov glas tik uz uvo.
-Meni je sasvim svejedno.- zabacila je kratku plavu kosu glumeći hladnoću.
-Delon?- Mejson me je bocnuo pitanjem. Skrenula sam pogled mrzovoljno.
-Ako Selest ide, idem i ja.- promrmljala sam ispod glasa na šta je Urlih stegao stisak na kožnom volanu.
-To čoveče! Šta kažeš Urliče? Gde želiš da idemo?