Mark:
Włączyłaś film i zawołałaś chłopaka aby obejrzał go wraz z tobą. Kiedy zobaczył co wybrałaś otworzył szeroko oczy ze zdziwienia i od razu odmówił oglądania. Nie chciał, aby w nocy śnił mu się seryjny morderca czy inne rzeczy wprost z horroru.Jackson:
Wang widząc kosmitę zjadającego jakiegoś człowieka odwrócił się w twoją stronę i sprawdził czy się boisz. Kiedy zobaczył, że ciebie taki widok nawet nie obrzydził powiedział tylko, że to słodkie i oglądał dalej.
BamBam:
Oboje postanowiliście obejrzeć horror. Ty nie bałaś się takich rzeczy, ale chłopak to co innego. Był lekko wystraszony na początku. Jednak kiedy, na ekranie wyskoczył duch z lustra zaczął krzyczeć.
JB:
Oglądaliście horror już od godziny. Niedługo miał się skończyć, całe szczęście dla ciebie. Cały seans wtulałaś się w chłopaka. Ten wiedząc, że się boisz postanowił zrobić ci mały żart. Pod koniec filmu, kiedy leciały już napisy końcowe, zaczął udawać, że śpi. Ty chcąc go obudzić pochyliłaś się lekko. Jednak w tym momencie JB uniósł ręce i krzyknął ,, Buuuu." Przestraszona upadłaś i w myślach już planowałaś zemstę.
Jr:
Chłopak wybrał horror. Jednak zamiast bać się ty śmiałaś się z żałosnych rekwizytów użytych w filmie. Po jakimś czasie chłopak śmiał się wraz z tobą.
YuGyeom:
W
idząc jak boisz się zombie zajadających w najlepsze jednego z bohaterów horroru, chłopak przełączył film na komedię. Razem śmialiście się w najlepsze.
YoungJae:
Chłopak nie przepadła za horrorami. Kiedy puściłaś w swoim mniemaniu straszny film, YoungJae spojrzał się na ciebie dziwnie, ale nic nie powiedział.
CZYTASZ
Reakcje GOT7
RandomJak sama nazwa mówi będą to reakcje z członkami zespołu GOT7 Miłego czytania