Mark
Chłopak po tym jak przestałaś go łaskotać w odwecie chciał zrobić coś śmiesznego, abyś i ty miała problemy z oddychaniem przez zbyt długie śmianie się. Założył na czoło ciastko i spojrzał na ciebie z dołu, bo akurat siedział na podłodze.
Jackson
Ty wraz z chińczykiem przedrzeźnialiście wszystkich i wszystko. Usłyszeliście jak jakaś gwiazda coś mówi, to od razu powtarzaliście po swojemu. Jednak w tym starciu wygrał Jackson z swoim ,,Excuse me".
BamBam
C
hłopak zaproponował jazdę w samochodzikach. Cały zespół się zgodził i wraz z tobą robili wyścigi. Tajlandczyk cofał się na linie startu, jednak jego kolega miał lepszy pomysł. Kiedy wywalił się wraz z samochodzikiem, ty zaczęłaś się śmiać.
JB:
W
ygłupiałaś się z chłopakiem od paru minut. Wyszedł na chwilę po picie. Kiedy wracał i szedł w twoją stronę, zmienił swój nastrój. Z rozbawionego przeszedł na seksownego.
- Teraz powygłupiamy się w łóżku. Na górę [T/I].
Jr:
Graliście w kalambury. Kiedy przyszła twoja kolej, niechętnie wstałaś. Wylosowałaś jeden z bardzo popularnych dram, jednak nie wiedziałaś jak to pokazać. Dwoiłaś się i troiłaś, aby ktoś zgadł. Jr natomiast miał dość i pokazywał ci śmiejąc się, żebyś przestała.
YuGyeom
Wraz z chłopakiem szliście po parku śmiejąc się z wszystkiego. Kiedy przechodziliście przez plac zabaw chłopak wskoczył na plastikową zebre i zaczął się wygłupiać.
YoungJae
Chciałaś czymś zająć chłopaka, który nudził się niemiłosiernie, więc wzięłaś bańki. Po chwili chłopak przyłączył się i razem puszczaliście bańki.
CZYTASZ
Reakcje GOT7
NezařaditelnéJak sama nazwa mówi będą to reakcje z członkami zespołu GOT7 Miłego czytania