dreams do come true

12 2 0
                                    

OᑎᑕE ᗰY ᗰOᗰ ᑕᗩᒪᗰEᗪ ᗪOᗯᑎ EᑎOᑌGᕼ TO TᗩᒪK TO ᗰE ᔕᕼE TOᒪᗪ ᗰE TᕼᗩT I ᗯᗩᔕ ᑎOT ᗯEᒪᑕOᗰE ᕼEᖇE. TᕼIᔕ ᗰᗩᗪE ᗰE ᖇEᗩᒪᒪY ᑌᑭᔕET I
ᔕᗩIᗪ "ᗯᕼᗩT ᗩᗰ I GOIᑎG TO ᗪO ᑎOᗯ?" ᔕᕼE ᔕᗩIᗪ "ᗪOᑎ'T ᗯOᖇᖇY ᗩᗷOᑌT IT ᗷEᑕᗩᑌᔕE YOᑌ ᒍᑌᔕT GOT IᑎᐯITEᗪ TO ᑭᗩᖇIᔕ TO GO TO TᕼEIᖇ ᒪOᑕᗩᒪ ᑌᑎIᐯEᖇᔕITY!" ᗩᖴTEᖇ ᗰY ᗰOᗰ TOᒪᗪ ᗰE TᕼIᔕ I ᗯᗩᔕ ᔕO E᙭ᑕITEᗪ I ᑕOᑌᒪᗪᑎ'T ᕼOᒪᗪ ᗰY ᗰOᑌTᕼ ᑕᒪOᔕEᗪ.I ᗯᗩᔕ ᔕOOOOOOOOOOOO E᙭ᑕITEᗪ!!!I ᗯᗩᑎTEᗪ TO GO ᔕTᖇᗩIGᕼT ᕼOᗰE ᗩᑎᗪ ᔕTᗩᖇT ᑭᗩᑕKIᑎG ᗰY ᑕᒪOTᕼEᔕ,ᔕᕼOEᔕ,ᗩᑎᗪ ᗩᑎYTᕼIᑎG EᒪᔕE I ᑕOᑌᒪᗪ ᑭOᔕᔕIᗷᒪY ᑭᗩᑕK.TᕼEᑎ I ᖇEᗩᒪIᘔEᗪ TᕼᗩT Iᖴ I ᗪO GO ᗩᑎᗪ ᖴOᒪᒪOᗯ ᗰY ᒪIᖴE ᒪOᑎG ᗪᖇEᗩᗰ I ᗯIᒪᒪ ᕼᗩᐯE TO ᒪEᗩᐯE ᗰY ᗰOᗰ ᗩᒪᒪ ᗷY ᕼEᖇᔕEᒪᖴ ᕼEᖇE Iᑎ ᔕEᗩTTᒪE.I TᕼOᑌGᕼT ᗩᗷOᑌT TᕼIᔕ ᖴOᖇ ᗩ ᐯEᖇY ᒪOᑎG TIᗰE.I ᗩᒪᔕO ᖇEᗩᒪIᘔEᗪ TᕼᗩT Iᖴ I ᗪIᗪ ᑎIT GO I ᗰIGᕼT ᑎOT EᐯEᖇ GET IᑎTO ᗩ ᑕOᒪᒪEGE. I TᕼOᑌGᕼT ᗩᑎᗪ TᕼOᑌGᕼT ᗩᗷOᑌT IT ᗩᑎᗪ I ᖴIᑎᗩᒪᒪY ᗰᗩᗪE ᗩ ᗪEᑕIᔕIOᑎ. ᗩᔕ I ᑭOᑭᑭEᗪ OᑌT ᗰY ᑌᗰᗷᖇEᒪᒪᗩ TO ᔕᕼEIᒪᗪ TᕼE ᖇᗩIᑎ I ᗯᗩᒪKEᗪ Oᑎ TᕼE ᗷᑌᔕ ᗩᑎᗪ ᔕᗩT ᗪOᗯᑎ Iᑎ ᗩ ᔕEᗩT ᑎE᙭T TO ᗩ ᔕᒪEEᑭIᑎG ᑭᗩᔕᔕEᑎGEᖇ. I EᐯEᑎTᑌᗩᒪᒪY ᗯEᑎT TO ᔕᒪEEᑭ ᗰYᔕEᒪᖴ ᗩᑎᗪ ᗯᕼIᒪE I ᗯᗩᔕ ᒪOOKIᑎG ᖴOᖇᗯᗩᖇᗪ TO ᗩ GOOᗪ ᔕᒪEEᑭ I ᗯᗩᔕ ᗩᗯᗩKEᑎEᗪ ᗷY ᔕOᗰEOᑎE I TOTᗩᒪᒪY ᗪIᗪ ᑎOT E᙭ᑭEᑕT TO ᔕEE. IT ᗯᗩᔕ ᗰY ᗷEᔕT ᖴᖇIEᑎᗪ TᕼᗩT ᕼᗩᗪ ᗰOᐯEᗪ ᗩᗯᗩY TO ᑭᗩᖇIᔕ TᕼᖇEE YEᗩᖇᔕ ᗩGO.ᗩᔕ I OᑭEᑎEᗪ ᗰY EYEᔕ ᗩᑎᗪ ᔕᗩᗯ TᕼᗩT IT ᗯᗩᔕ ᖇEᗩᒪᒪY ᕼEᖇ I GᗩᐯE ᕼEᖇ TᕼE ᗷIGGEᔕT ᕼᑌG EᐯEᖇ. I ᕼᗩᗪ ᗰIᔕᔕEᗪ ᕼEᖇ ᔕO ᗰᑌᑕᕼ ᗩᑎᗪ ᔕᕼE ᗯᗩᔕ ᖴIᑎᗩᒪᒪY Iᑎ TᕼE ᔕᗩᗰE ᑭᒪᗩᑕE ᗩᔕ ᗰE!!TᕼIᔕ ᗯᗩᔕ TᕼE ᗰOᔕT E᙭ᑕITIᑎG TᕼIᑎG TᕼᗩT ᕼᗩᗪ ᕼᗩᑭᑭEᑎEᗪ E᙭ᑕEᑭT ᖴOᖇ GETTIᑎG IᑎᐯITEᗪ TO ᗰY ᗪᖇEᗩᗰ ᑕOᒪᒪEGE. ᗩᖴTEᖇ I ᕼᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᕼEᖇ ᑌᑭ Oᑎ EᐯEᖇYTᕼIᑎG TᕼᗩT ᕼᗩᗪ ᕼᗩᑭᑭEᑎEᗪ ᗷᗩᑕK Iᑎ ᔕEᗩTTᒪE ᗩᑎᗪ ᔕᕼE ᕼᗩᗪ TOᒪᗪ ᗰE ᗩ ᒪITTᒪE ᗩᗷOᑌT ᑭᗩᖇIᔕ. I ᖇEᗰEᗰᗷEᖇEᗪ TᕼᗩT I ᗯᗩᔕ Oᑎ ᗰY ᗯᗩY TO ᗰY ᗪᖇEᗩᗰ ᑌᑎIᐯEᖇᔕITY ᗩᑎᗪ ᗯᗩᔕ ᔕITTIᑎG ᗯITᕼ ᗰY ᗷEᔕT ᖴᖇIEᑎᗪ. I ᑎOTIᑕEᗪ TᕼᗩT ᗪᖇEᗩᗰᔕ ᗪO ᑕOᗰE TᖇᑌE. I ᖇEᑕITEᗪ TᕼIᔕ ᔕTᗩTEᗰEᑎT ᗩᑎᗪ ᗯE ᗷOTᕼ ᔕTᗩᖇTEᗪ TO TEᗩᖇ ᑌᑭ ᗯITᕼ TEᗩᖇᔕ Oᖴ ᒍOY. ᗯE ᗯEᖇE ᗷOTᕼ ᔕO ᕼᗩᑭᑭY TO ᗷE TOGETᕼEᖇ ᗩᑎᗪ ᗷEᑕᗩᑌᔕE I ᕼᗩᗪ ᑭᒪᗩᑎᑎEᗪ Oᑎ ᔕTᗩYIᑎG ᗩᑎᗪ ᒪEᗩᔕT ᖴOᑌᖇ YEᗩᖇᔕ ᗯE ᕼᗩᗪ ᑭᒪEᑎTY Oᖴ TIᗰE TO ᑕᗩTᑕᕼ ᑌᑭ ᗩᑎᗪ ᗷEᑕOᗰE EᐯEᑎ ᑕᒪOᔕEᖇ Tᕼᗩᑎ ᗷEᖴOᖇE ᔕᕼE ᒪEᖴT. ᗩᖴTEᖇ ᗷEIᑎG ᗯITᕼ ᗰY Oᒪᗪ,ᑎOᗯ ᑕᑌᖇᖇEᑎT ᗷEᔕT ᖴᖇIEᑎᗪ,ᗰᗩᖇIᗩ ᔕᕼE ᕼᗩᗪ ᔕᕼOᗯᑎ ᗰE ᗩ ᖇOᑌᑎᗪ ᑕᗩᗰᑭᑌᔕ ᗩᑎᗪ GᗩᐯE ᗰE ᔕTᖇᗩIGᕼTᖴOᖇᗯᗩᖇᗪ ᗪIᖇEᑕTIOᑎᔕ TO ᗰY ᗪOᖇᗰ I ᗯᗩᔕ E᙭ᑕITEᗪ ᑌᑎTIᒪ I ᑎOTIᑕEᗪ I ᕼᗩᗪ TᗯO ᗩᑎᑎOYIᑎG ᖇOOᗰ ᗰᗩTEᔕ.I ᗩᗰ ᑎOᖇᗰᗩᒪᒪY ᑎOT TᕼE ᑭEᖇᔕOᑎ TO ᗪIᔕᔕ Oᑎ ᔕOᗰEᗷOᗪY ᗷᑌT TᕼEᔕE TᗯO GIᖇᒪᔕ ᗯEᖇE TᕼE ᗰOᔕT ᒪOᑌᗪ ᗩᑎᗪ ᗰEᗩᑎ GIᖇᒪᔕ I ᕼᗩᗪ ᗰET  Iᑎ ᗩ   ᐯEᖇY ᒪOᑎG TIᗰE. ᗩᒪTᕼOᑌGᕼ ᒪOOKTᕼᗩT ᗯᗩᔕ ᑎOT TᕼE ᗷIGGEᔕT ᑭᖇOᗷᒪEᗰ I ᕼᗩᗪ ᖇIGᕼT ᑎOᗯ. I ᗯᗩᔕ TᗯO ᗷᑌIᒪᗪIᑎGᔕ ᗩᗯᗩY ᖴᖇOᗰ ᗰᗩᖇIᗩ.ᔕO ᖴᗩᖇ I ᗰᗩᗪE IT TO ᗰY ᗪᖇEᗩᗰ ᑕOᒪᒪEGE ᗰET ᑌᑭ ᗯITᕼ ᗰY ᗷEᔕTIE ᗩᑎᗪ ᕼᗩᐯE TᗯO ᗩᑎᑎOYIᑎG ᖇOOᗰ ᗰᗩTEᔕ ᗩᑎᗪ ᗩᗰ TᗯO ᗷᑌIᒪᗪIᑎGᔕ ᗩᗯᗩY ᖴᖇOᗰ ᗰᗩᖇIᗩ. TᗯO ᑭᖇOᔕ ᗩᑎᗪ TᗯO ᑕOᑎᔕ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ᗪO YOᑌ ᒪIKE IT ᔕO ᖴᗩᖇ?Iᖴ YOᑌ ᗪO KEEᑭ ᖇEᗩᗪIᑎG TO ᖴIᑎᗪ OᑌT TᕼE ᗩᗪᐯEᑎTᑌᖇEᔕ Eᒪᒪᗩ TᗩKEᔕ ᗯᕼIᒪE Iᑎ ᑕOᒪᒪEGE.

ᑕOᒪᒪEGE Iᑎ ᑭᗩᖇIᔕ Where stories live. Discover now