IT Iᔕ TᕼE ᑎE᙭T ᗪᗩY ᗩᑎᗪ I ᕼᗩᐯE ᗰY ᖴIᖇᔕT ᑕOᑌᖇᔕE Oᖴ ᑕᒪᗩᔕᔕEᔕ TOᗪᗩY.I ᗩᗰ ᔕOOO ᕼᗩᑭᑭY ᗩᗷOᑌT ᗰY ᔕᑕᕼEᗪᑌᒪE. I ᕼᗩᐯE ᖴIᐯE ᑕᒪᗩᔕᔕEᔕ ᗩᒪᒪ TOGETᕼEᖇ ᗩᑎᗪ TᗯO Oᖴ TᕼEᗰ ᗩᖇE ᗯITᕼ ᗰᗩᖇIᗩ. TᕼIᔕ ᔕEEᗰEᗪ ᖴᑌᑎ ᑌᑎTIᒪ I GOT TO ᗰY ᖴIᖴTᕼ ᑕᒪᗩᔕᔕ ᗩᑎᗪ TᕼEᖇE ᗯᗩᔕ ᗪᗩᗷ ᖇEᗩᒪᒪY ᗰEᗩᑎ TEᗩᑕᕼEᖇ TᕼEᖇE ᗩᑎᗪ I GOT ᔕᑌᔕᑭEᑎᗪEᗪ ᖴOᖇ ᖴOᑌᖇ ᗪᗩYᔕ. TᕼIᔕ ᕼᗩᑭᑭEᑎEᗪ ᗷEᑕᗩᑌᔕE I TᗯO ᗰIᑎᑌTEᔕ ᒪᗩTE ᖴOᖇ ᑌᔕIᑎG TᕼE ᖇEᔕTᖇOOᗰ ᗷEᖴOᖇE ᑕᒪᗩᔕᔕ.ᑎOTᕼIᑎG ᕼᗩᗪ ᒪIKE TᕼIᔕ ᕼᗩᗪ EᐯEᖇ ᕼᗩᑭᑭEᑎEᗪ TO ᗰE.I ᗯᗩᔕ ᔕO ᗯOᖇᖇIEᗪ TᕼᗩT I ᗯᗩᔕ GOIᑎG TO GET GᖇOᑌᑎᗪEᗪ ᗯᕼEᑎ I GOT ᕼOᗰE TᕼEᑎ I ᖇEᗩᒪIᘔEᗪ I ᗯᗩᔕ ᑎOT ᗩT ᕼOᗰE ᔕO TᕼᗩT ᑭᗩᖇT ᗯᗩᔕ TᗩKEᑎ ᑕᗩᖇE Oᖴ ᖴOᖇ TᕼE ᗰOᗰEᑎT.ᗯᕼIᒪE I ᔕᗩT Iᑎ ᗰY ᗪOᖇᗰ ᖴOᖇ TᗯO ᗪᗩYᔕ ᗯᗩITIᑎG TO GO ᗷᗩᑕK TO ᔕᑕᕼOOᒪ I TᕼOᑌGᕼT I ᔕᕼOᑌᒪᗪ TEᒪᒪ ᗰY ᗰOᗰ ᗩᗷOᑌT ᗷEIᑎG ᔕᑌᔕᑭEᑎᗪEᗪ ᗷᑌT I TᕼOᑌGᕼT I ᑕOᑌᒪᗪ ᗯᗩIT ᖴOᖇ ᗩ ᗷIT.TᕼEᑎ I ᖇEᗰEᗰᗷEᖇEᗪ ᗰY ᗷEᔕT ᖴᖇIEᑎᗪ Iᔕ Oᑎ ᑕᗩᗰᑭᑌᔕ. ᗯᕼEᑎ I GOT ᗪIᖇEᑕTIOᑎᔕ TO ᕼEᖇ ᖇOOᗰ I ᖇᗩᑎ ᗩᑎᗪ ᖇᗩᑎ ᑌᑎTIᒪ I GOT TᕼEᖇE ᗩᑎᗪ ᗯᕼIᒪE ᖇᑌᑎᑎIᑎG I ᔕᗩᗯ ᗩ ᖴEᗯ KIᗪᔕ Oᑎ TᕼEᔕE ᗰOTOᖇ ᔕᑕOᖇEᖇᔕ ᗩᑎᗪ I ᔕᗩIᗪ TO ᗰYᔕEᒪᖴ I'ᐯE GOT TO GET OᑎE Oᖴ TᕼOᔕE ᖴOᖇ ᗰYᔕEᒪᖴ. EᐯEᑎ TᕼOᑌGᕼ TᕼᗩT ᗯOᑌᒪᗪ ᗷE ᑕOOᒪ I ᖴOᑌᑎᗪ OᑌT TᕼᗩT TO GET ᗩ ᔕᑕOOTEᖇ YOᑌ ᑕOᑌᒪᗪᑎ'T ᕼᗩᐯE ᗩᑎY TᕼIᑎG ᗷᗩᗪ Oᑎ YOᑌᖇ ᑭEᖇᗰᗩᑎEᑎT ᖇEᑕOᖇᗪ ᖴᖇOᗰ KIᑎᗪEᖇGᗩᖇTEᑎ. TᕼᗩT ᗯOᑌᒪᗪ ᕼᗩᐯE ᗷEEᑎ TᕼE ᑕᗩᔕE ᖴOᖇ ᗰE Iᖴ I ᗪIᗪᑎ'T ᕼᗩᐯE TO ᑌᔕE TᕼE ᖇEᔕTᖇOOᗰ.ᑌᑌᑌᑌGGGGGᕼᕼᕼᕼ!!!!!TᕼIᔕ ᗯᗩᔕ TᕼE ᗯOᖇᔕT!I ᑕOᑎTIᑎᑌEᗪ ᗯᗩᒪKIᑎG Iᑎ TᕼE ᖴᖇOᑎT ᗪOOᖇ Oᖴ ᗰᗩᖇIᗩ'ᔕ ᗷᑌIᒪᗪIᑎG ᗩᑎᗪ OᑎᑕE I GOT TᕼEᖇE I ᔕᗩᗯ TᕼᗩT TᕼE EᒪEᐯᗩTOᖇ ᗯᗩᔕ ᗷᖇOKEᑎ ᗩᑎᗪ I ᕼᗩᗪ TO ᗯᗩᒪK TᕼE ᔕTᗩIᖇᔕ ᗩᑎᗪ ᗩT ᖴIᖇᔕT I TᕼOᑌGᕼT IT ᗯOᑌᒪᗪ ᑎOT ᗷE TᕼᗩT ᗷᗩᗪ ᑌᑎTIᒪ I ᖇEᗰEᗰᗷEᖇEᗪ TᕼᗩT ᗰᗩᖇIᗩ ᒪIᐯEᔕ Oᑎ TᕼE ᔕEᐯEᑎTᕼ ᖴᒪOOᖇ OᑌT Oᖴ TEᑎ. ᔕO I ᔕTᗩᖇTEᗪ TO ᗯᗩᒪK ᑌᑭ TᕼE ᔕTᗩIᖇᔕ.OᑎᐯE I ᖴIᑎᗩᒪᒪY ᗰᗩᗪE IT TO ᕼEᖇ ᗪOOᖇ I KᑎOᑕKEᗪ ᐯEᖇY ᔕOᖴTᒪY ᗩᑎᗪ ᗩ GIᖇᒪ ᗯITᕼ ᐯIᗷᖇᗩᑎT,ᑎEOᑎ ᑭᑌᖇᑭᒪE ᕼᗩIᖇ ᑕᗩᗰE TO TᕼE ᗪOOᖇ ᗩᑎᗪ ᗩᔕ ᔕᕼE ᔕTᗩᖇTEᗪ TO ᗩᔕK ᗰE ᗯᕼO I ᗯᗩᔕ ᗰᗩᖇIᗩ ᑕᗩᗰE ᑌᑭ ᗷEᕼIᑎᗪ ᕼEᖇ ᗩᑎᗪ ᔕᗩIᗪ I ᑕOᑌᒪᗪ ᑕOᗰE Iᑎ.ᗰᗩᖇIᗩ IᑎTᖇOᗪᑌᑕEᗪ ᗰE TO ᕼEᖇ ᖇOOᗰᗰᗩTE,ᘔOEY.I TᖇIEᗪ TO ᗷE ᑭOᒪITE ᗩᑎᗪ ᕼᗩᑎG ᗯITᕼ ᗰᗩᖇIᗩ ᗩT ᕼEᖇ ᑭᒪᗩᑕE ᗷᑌT ᗯᕼEᑎ ᕼEᖇ ᐯEᖇY ᗩᑎᑎOYIᑎG ᖇOOᗰᗰᗩTE TᕼᖇEᗯ ᕼEᖇ Gᑌᗰ Iᑎ ᗰY ᕼᗩIᖇ I ᗯᗩᔕ ᗪOᑎE. I TOᒪᗪ ᗰᗩᖇIᗩ TᕼᗩT I ᗯᗩᔕ ᔕOᖇᖇY I ᕼᗩᗪ TO ᒪEᗩᐯE ᗷᑌT ᔕᕼE ᑕOᑌᒪᗪ ᑕOᗰE TO ᗰY ᗪOᖇᗰ Iᖴ ᔕᕼE ᗯᗩᑎTEᗪ. ᔕᕼE ᑕᗩᗰE ᗯITᕼ ᗰE ᗩᑎᗪ GᑌEᔕᔕ ᗯᕼᗩT!? I GOT TO ᖇIᗪE ᕼEᖇ ᔕᑕOOTEᖇ ᗯITᕼ ᕼEᖇ TO ᗰY ᗪOᖇᗰ.OᑎᑕE ᗯE GOT TᕼEᖇE ᗯE ᗩTE ᗪIᑎᑎEᖇ ᗩᑎᗪ ᗯE TᗩᒪKEᗪ ᗩᗷOᑌT ᔕᑕᕼOOᒪ.I TOᒪᗪ ᕼEᖇ ᗩᗷOᑌT ᗰE ᗷEIᑎG ᔕᑌᔕᑭEᑎᗪEᗪ. I TᕼOᑌGᕼT ᔕᕼE ᗯᗩᔕ GOIᑎG TO GET ᗰᗩᗪ ᗩT ᗰE ᗩᑎᗪ ᒪEᗩᐯE ᗷᑌT ᔕᕼE ᖴᑌᒪᒪY ᗩᑕᑕEᑭTEᗪ ᗰE.TᕼᗩTᔕ ᗯᕼEᑎ I ᑎOTIᑕEᗪ TᕼᗩT ᗰᗩᖇIᗩ ᗯᗩᔕ ᗰY OᑎᒪY ᖇEᗩᒪ ᖴᖇIEᑎᗪ.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ᗪO YOᑌ GᑌYᔕ TᕼIᑎK I ᗩᗰ ᗩ GOOᗪ ᗯᖇITEᖇ???
YOU ARE READING
ᑕOᒪᒪEGE Iᑎ ᑭᗩᖇIᔕ
Novela Juvenilᗩ TEEᑎᗩGE GIᖇᒪ GETᔕ ᖇEᒍEᑕTEᗪ ᖴᖇOᗰ ᗰᗩᑎY ᗪIᖴᖴEᖇEᑎT ᑌᑎIᐯEᖇᔕITIEᔕ ᑌᑎTIᒪ ᔕᕼE ᗯᗩᔕ IᑎᐯITEᗪ TO ᕼEᖇ ᗪᖇEᗩᗰ ᑕOᒪᒪEGE Iᑎ ᑭᗩᖇIᔕ.....