Miraculous - Selekce

82 8 6
                                    

Název: Miraculous - Selekce
Autor: viki-riki
Počet kapitol: 9 (+ kapitoly s coverem, trailerem a věnovaním)
Nedokončené

Počet zrecenzovaných kapitol: 9

1. Popis:
Pro třicet dva dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Adriena.
Ale pro Marinette Dupan-Chengovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Kocourovi, s kterým zachraňuje Francii. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunu. Jenže když Marinette potká prince Adriena, začne postupně zpochybňovat všechny plány a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.

Popis je úžasně napsaný, akorát zde stojí, že Selekce je životní šancí pro třicet dva dívek, ale v příběhu jich je třicet pět.

9 / 10 bodů

2. Cover:

Cover je moc pěkný, akorát bych tam nedávala logo Wattpadu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Cover je moc pěkný, akorát bych tam nedávala logo Wattpadu. Zdá se mi, že obálku narušuje.

9 / 10 bodů

3. Děj:
Děj je moc pěkně vymyšlený a nemám co vytknout. Vždy se něco děje a čtenář se nenudí.

10 / 10 bodů

4. Gramatika:
Gramatiku máš naprosto úžasnou! Vytknu jen dvě drobnosti. Za prvé, devátá kapitola. Máš zde napsáno Stejnou popularitu si získaly i ostatní dívky se středovýchodu. Jelikož se jedná o 2. pád, musí zde být napsáno ze.
A za druhé, pomlčky. Před nimi i po nich píšeme mezeru!

9 / 10 bodů

5. Vzhled textu:
Odstavce i uvozovky píšeš skvěle. Jediné, na co tě musím upozornit, je, že občas napíšeš část slova nebo věty na další řádek.

9 / 10 bodů

6. Zbytek:
Délka kapitol je optimální. K jejich názvům bych ale přidala (pro lepší orientaci) nějaké slovo, které ji vystihuje (takže např. V domě, Správní úřad).

9 / 10 bodů

Shrnutí:
Tvůj příběh je naprosto úžasný! Je jen pár drobností, které musíš vylepšit. Získáváš 56 / 60 bodů.

60 - 55 bodů:
Naprosto úžasný příběh! Jen tak dál!

Zrecenzováno 26. 3. 2017.

Recenze (POZASTAVENÉ OBJEDNÁVKY) Kde žijí příběhy. Začni objevovat