Název: Tábor pro nezadané
Autor: linda_lili_mik
Počet kapitol: 8
Nedokončené1. Anotace:
Kriss je 17 ti letá teenagerka. Její mamka už se nemůže dívat na to jak je sama a nechodí moc ven, jenom občas s kamarády, tak se rozhodne, že Kriss přihlásí na tábor pro nezadané, aby si tam našla nějakého mladíka, se kterým by chtěla trávit čas.Co když se ale stane něco, co se dá jen těžko spravit? Co když potká někoho o kom neví, že existuje?
Nejlepší umístění:
21. 2. 2017 - #93 v kategorii romanceVaše Lili.
Zde bych vytkla pár věcí. Za prvé, čísla piš slovem - lépe se to čte. Za druhé, jsou zde dvě chyby v čárkách. Za třetí, máš zde souvětí Její mamka už se nemůže dívat na to jak je sama a nechodí moc ven, jenom občas s kamarády, tak se rozhodne, že Kriss přihlásí na tábor pro nezadané, aby si tam našla nějakého mladíka, se kterým by chtěla trávit čas. Přijde mi, že by bylo lepší, kdybys to rozdělila do více vět, např. Její mamka už se nemůže dívat na to, jak je sama a nechodí moc ven, jenom občas s kamarády. Proto se rozhodne, že Kriss přihlásí na tábor pro nezadané, aby si tam našla nějakého mladíka. A za čtvrté, anotace končí otázkou ve stylu Co se stane, když...? Řekla bych, že už je to dost ohrané. Co to zaměnit za Na táboře ale potká někoho, o jehož existenci se jí ani nesnilo. A k tomu se jí stane něco, co se dá jen těžko spravit. ?
Celkově musím říci, že anotace mě moc nezaujala.5 / 10 bodů
2. Cover:
Promiň, ale tento cover mě zrovna moc nenadchnul.
Nezdá se mi zrovna nejlepší to Slunce a les v pozadí, proč tam není ten hotel? Dále bych doplnila jméno autora.5 / 10 bodů
3. Děj:
Musím tě pochválit za skvěle udělanou zápletku - to, že uvidí někoho, kdo vypadá stejně jako ona, tomu jen a jen prospělo.
Přesto jsem se ale občas nudila. Některé pasáže jsou psány jako Udělala tohle, udělala tamto, vedla se svojí kamarádkou diskuzi typu
„Půjdeš tam?”
„Asi ano.”
„A co chceš dělat teď?”
„Co třeba tohle?”
„Tak jo.”Přijde mi, že už je to stejné - hlavní postavy pořád odpovídají Fajn, Tak jo, Aha, Tak já půjdu. Co to zakončit jiným slovem?
7 / 10 bodů
4. Gramatika:
Přímá řeč se píše vždy na nový řádek! A začínáme vždy dolními uvozovkami a horními přímou řeč zakončujeme. To znamená, že nemůžeš napsat
"Ahoj, " řekla jsem. "Jak se jmenuješ?" řekli jsme najednou. Oba jsme se zasmáli. "Já jsem Kriss, " začala jsem. "Já jsem Charlie." "Hezké jméno," uznala jsem.Správně je to
„Ahoj,” řekla jsem.
„Jak se jmenuješ?” řekli jsme najednou. Oba jsme se zasmáli.
„Já jsem Kriss,” začala jsem.
„Já jsem Charlie.”
„Hezké jméno,” uznala jsem.Další problém ti také dělají čárky.
6,5 / 10 bodů
5. Slovní zásoba a popis osob, věcí atd.:
Přijde mi, že věci vůbec nepopisuješ a čtenář pak nemá možnost si danou osobu či věc představit.Dále bych také vytkla příslovce. Máš jich zde opravdu málo. Když jich tam dáš více, nic tím nezkazíš! Uveďme si jako příklad větu „Ahoj, " řekla jsem. Řekla to Kriss pomalu, rychle, zaujatě, překvapeně či naštvaně?
Musím tě také informovat o používání slova říct. Používáš ho velmi často.
4 / 10 bodů
6. Zbytek:
Kapitoly máš docela krátké, pokud bys ale věci více popisovala, myslím si, že délka kapitol by byla optimální.6 / 10 bodů
Shrnutí:
Máš velmi originální nápad. Největší problém ti dělá popis osob a věcí. Celkem získáváš 30, 5 / 60 bodů.34 - 25 bodů:
Tvůj příběh se nedá zařadit ani mezi průměrné. Musíš se toho naučit ještě opravdu mnoho.
ČTEŠ
Recenze (POZASTAVENÉ OBJEDNÁVKY)
RandomChceš slyšet upřímný názor na svou knihu nebo povídku? Tak neváhej a klikni na tlačítko číst!