Part 1

22 3 0
                                    

Είναι μια απλή ηλιόλουστη μέρα και εσύ μόλις έχεις βγει από το μπάνιο και ψάχνεις τι ρούχα θα βάλεις για να πας να γράψεις εξετάσεις στο τελευταίο μάθημα αυτής της χρόνιας: Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Καταλήγεις σε μια μαύρη μπλούζα που έγραφε με άσπρα γράμματα LOVE και ένα τζιν σορτσάκι. Αφού τα φόρεσες βάζεις βιαστικά και τα μαύρα στα ράφια σου και παίρνοντας έναν στυλό βγαίνεις από το σπίτι για να προλάβεις να είσαι στην ώρα σου στο σχολείο. Φτάνοντας εντοπίζεις την κολλητή σου, την Δήμητρα, που για πρώτη φορά -ίσως σε όλη της την ζωή- είχε φτάσει στην ώρα της και μάλιστα πριν από εσένα. Αμέσως την πλησιάζεις και της χαμογελάς.

- Τι έγινε Δημητρούλα? Δεν μας έπιανε ύπνος χθες?

Η φίλη σου απαντάει σχεδόν αμέσως αλλά στο πρόσωπό της φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν καταλαβαίνει το λόγο που της έκανες αυτή την ερώτηση.

- Και να ήθελε ο κακομοίρης μήπως μπόρεσε? Αλλά που κολλάει αυτό?

- Hello! Έφτασες πριν από εμένα εδώ.

- Ναι... Ας είναι καλά το ζώον που έχω για αγόρι αλλιώς θα σου έλεγα εγώ.

Η Δήμητρα τα έχει με τον κολλητό σου τον Luke από την πρώτη γυμνασίου και ήταν πολύ γλυκό ζευγάρι. Συνέχεια ο ένας πειράζει τον άλλο και κάνουν διάφορες βλακείες οι οποίες όμως είναι γλυκές.

- Αυτός δεν σε άφησε να κοιμηθείς το βράδυ?

Η κολλητή σου γνέφει καταφατικά ενώ εκείνη την ώρα κάποιος της δίνει μια δυνατή σφαλιάρα στον κώνο με αποτέλεσμα να πεταχτεί. Κοιτάτε και οι δύο και βλέπετε τον Luke να σας χαμογελάει και να αγκαλιάζει την Δήμητρα από πίσω ενώ μπαίνει και αυτός στην συζήτηση.

- Πάλι με θάβει η κοντή?

Η Δήμητρα τον κοιτάει παρεξηγημένη και παίρνει τον λόγο.

- Δεν είμαι κοντή και δεν σε θάβω εγώ αλήθειες λέω μόνο.

- Ωραία, για να ακούσω και εγώ αυτές τις αλήθειες.

Γελάς και τους κοιτάς ενώ η Δήμητρα αρχίζει να μιλάει.

- Ότι εσύ με έφερες εδώ και για αυτό δεν άργησα...

Ο Luke σε κοιτάζει και διακόπτει την Δήμητρα.

- Ισχύει αν και περίμενα διακόσιες ώρες μέχρι να κατέβει.

Κουνάς το κεφάλι σου και του απαντάς δείχνοντας συμπόνια.

- Και εγώ τα ίδια τραβάω κάθε μέρα.

Treat you betterWhere stories live. Discover now