- Shawn? Εσύ είσαι όντως ή εγώ βλέπω ό,τι θέλω.
Αυτός αντί να σου απαντήσει σε τραβάει και σε βάζει μέσα στην αγκαλιά του όπου σε κρατάει σφιχτά. Ο Shawn είναι το αγόρι που σου αρέσει από τότε που θυμάσαι τον εαυτό σου. Του το είχες αποκαλύψει όταν σου είπε ότι θα έφευγε για να πραγματοποιήσει το όνειρο του να γίνει τραγουδιστής. Και πράγματι τα είχε καταφέρει. Ο Shawn Mendes είχε γίνει πολύ γνωστός τραγουδιστής και έτσι πίστεψες ότι σε είχε ξεχάσει. Όμως τώρα ξέρεις πως δεν το είχε κάνει. Παρόλο που όταν του αποκάλυψες ότι τον αγαπάς αυτός δεν είπε τίποτα και απλώς έφυγε νοιαζόταν και νοιάζεται για εσένα, τώρα το βλέπεις καθαρά. Μπαίνετε μέσα και πηγαίνετε μαζί στο σαλόνι. Κάθεστε ναζί στον διθέσιο καναπέ του και παίρνεις για άλλη μια φορά τον λόγο.
- Έμαθα ότι έστειλες τον κύριο που με έφερε εδώ να με βρει και να με φέρει εδώ. Να με λοιπόν. Τι ήθελες να μου πεις και με αναζήτησες?
- Βασικά έγραψα ένα τραγούδι για εσένα και θέλω να είσαι η πρώτη που θα το ακούσει.
Του χαμογελάς και τον κοιτάς γεμάτη προσμονή. Αυτός σηκώνεται από τον καναπέ, παίρνει την κιθάρα του και αρχίζει να παίζει το κομμάτι και να τραγουδάει.
- I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop.
I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can.
I'll stop time for you
The second you say you'd like me to
I just wanna give you the loving that you're missing
Baby, just to wake up with you
Would be everything I need and this could be so different
Tell me what you want to do.
'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can.
Better than he can
Better than he can.
Give me a sign
Take my hand, we'll be fine
Promise I won't let you down
Just know that you don't
Have to do this alone
Promise I'll never let you down.
'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can.
Better than he can
Better than he can.
Μόλις τελειώνει το τραγούδι κοιτάει βαθιά μέσα στα μάτια σου και εσύ δεν ξέρεις τι να κάνεις. Αυτή την στιγμή μόλις παραδέχτηκε ότι έχει συναισθήματα για εσένα. Ξαφνικά τρίβει λίγο αμήχανος το σβέρκο του και παίρνει τον λόγο.
- Πες κάτι. Ακόμα και αν αυτό είναι ότι δεν νιώθεις πλέον όπως ένιωθες τότε. Το ξέρω έφυγα χωρίς να σου πω τίποτα αλλά σε αγαπούσα και ακόμα σε αγαπώ. Δεν σε ξέχασα ποτέ και αυτό το τραγούδι θα είναι πάντα η απόδειξη ακόμα και αν εσύ δεν νιώθεις κάτι για εμένα πια.
Τον κοιτάς χωρίς να μπορείς να βγάλεις αχνά. Αυτός έχοντας χάσει την υπομονή του μιλάει για άλλη μια φορά αυτή την φορά χωρίς να περιμένει απάντηση.
- Ήλπιζα πως δεν θα έφτανα σε αυτό το σημείο αλλά δεν μου αφήνεις άλλη επιλογή.
Μόλις φτάνει κοντά σου σκύβει και σου δίνει ένα παθιασμένο φιλί. Εσύ ξαφνικά ξυπνάς και ανταποκρίνεσαι στο φιλί του πράγμα που τον βγάζει επιτέλους από την άβολη θέση και συνεχίζει ακάθεκτος αυτό που έκανε μέχρι που αναγκάζεται να απομακρυνθεί για να πάρετε ανάσα. Τον κοιτάς και στην συνέχεια μιλάς εσύ.
- Γιατί δεν ήθελες να το κάνεις αυτό. Τόσο δύσκολο ήταν?
Αυτός χαμογελάει και αφού σε αγκαλιάζει συνεχίζει.
- Καθόλου δύσκολο δεν ήταν απλά ήθελα να σε φιλήσω μόνο όταν και άμα μου έδινες εσύ την άδεια.
- Μάλιστα... Και τώρα...
Το αγόρι καταλαβαίνει τι θέλεις να πεις και σε σταματάει για να σου απαντήσει.
- Θα φύγω και θα σε πάρω μαζί μου. Θα είσαι η κοπέλα που θα πρωταγωνιστεί στα video clip μου και όταν ενηλικιωθείς και είσαι ελεύθερη να παντρευτείς χωρίς την συγκατάθεση των γονιών σου θα παντρευτούμε και θα κάνουμε δική μας οικογένεια.
Αμέσως πέφτεις στην αγκαλιά του και του δίνεις ένα πεταχτό φιλί.
- Σ'αγαπώ! 💋
YOU ARE READING
Treat you better
Short StoryΕίναι μια ιστορία γραμμένη για τα γενέθλια 🎂 μια φίλης μου της @Black_Queen_f