Το κουδούνι της πόρτας χτυπάει και ένα 5χρονο κοριτσάκι τρέχει να ανοίξει την πόρτα. Εσύ μην μπορώντας να τρέξεις να την προλάβεις της φωνάζεις.
- Μαρκέλλου μην ανοίξεις αν δεν ρωτήσεις πρώτα ποιος είναι.
Το κοριτσάκι δεν σε ακούει όμως εγκαίρως αφού είχε προλάβει ήδη να ανοίξει την πόρτα και βλέπει τις αδελφές της, την Bella, την Luna και την Ανατολή που μόλις είχαν γυρίσει από το σχολείο. Σε λίγο εμφανίσει έκανες και εσύ μαζί με ένα κοριτσάκι δύο χρόνων το οποίο βλέποντας τις υπόλοιπες αδελφές του άρχισε να χειροκροτά. Η Bella την παίρνει αγκαλιά το μικρότερο κοριτσάκι και την κοιτάει.
- Τι έγινε Μαργαριτούλα μου? Χάρηκες που είμαστε όλες οι γυναίκες μαζεμένες.
Εσύ χαμογελάς χαρούμενη στην θέα των κοριτσιών που είναι αγαπημένες και θυμήθηκες τι ζόρι τράβηξες να τις μεγαλώσεις αφού είχαν και έχουν πολύ λίγα χρόνια διαφορά. Ευτυχώς που σε βοηθούσε και ο Shawn. Τελικά ήταν γεννημένος πατέρας αυτό το παιδί. Σκεπτόμενη αλλά αυτά χαϊδεύεις την κοιλιά σου και σκέφτεσαι πως αυτό το παιδί θα έχει τόσους μεγάλους για να το προσέχουν και φοβόταν μήπως γίνει κακομαθημένο. Ήταν βλέπεις και αγόρι. Ο Shawn χαιρόταν πάρα πολύ αφού πριν μείνεις έγκυος ήταν εγκλωβισμένη σε ένα σπίτι με 6 γυναίκες αφού το μεγαλύτερο παιδί τους που ήταν αγόρι ήταν ενήλικο και έμενε μόνο του με την κοπέλα του που ήταν επίσης έγκυος και θα παντρευτούν όταν θα βαφτίσουν και το παιδί. Από τις σκέψεις σου σε βγάζουν οι κόρες σου που πηγαίνουν μια μια στα δωμάτια τους για να αφήσουν τις τσάντες τους αφήνοντάς σε μόνη με την Μαρκέλλα και την Μαργαρίτα, τις δύο μικρές σου κόρες. Το κουδούνι χτυπάει για άλλη μια φορά και παίρνεις στην αγκαλιά σου την Μαργαρίτα με σκοπό να ανοίξεις εσύ αυτή την φορά όμως για άλλη μια φορά η Μαρκέλλα σε πρόλαβε. Στο άνοιγμα της πόρτας βλέπεις κάποιον που δεν περίμενες να δεις ποτέ ξανά. Τον Βαγγέλη. Αυτός δεν σε πρόσεξε καθώς είδε μόνο το κοριτσάκι μπροστά του. Το κοιτάζει με άγριο βλέμμα και φωνάζει.
- Που είναι οι γονείς σου?
Εσύ αμέσως πιάνεις τι χεράκι της και την βάζεις πίσω από εσένα αφού βλέπεις ότι τρόμαξε και τον κοιτάς με επίσης άγριο βλέμμα ενώ αυτός φαίνεται έκπληκτος. Σκέφτεσαι ότι ίσως ήταν τυχαίο που βρέθηκε στην πόρτα της και δεν το έκανε επίτηδες. Αφού σε είδε πρόσεξε την φουσκωμένη σου κοιλιά και τα δύο κοριτσάκια. Όταν έτοιμος να μιλήσει κατέβηκαν και τα άλλα τρία κορίτσια και η Bella αποφασίζει να ρωτήσει ποιος είναι αυτός στην πόρτα σας. Την πρόλαβε όμως ο αδελφός της ο Adrian ο οποίος εμφανίστηκε με την κοπέλα του την Arianna πίσω από τον Βαγγέλη.
- Ποιος είστε κύριε? Τι θέλετε σπίτι μου?
Ο Βαγγέλης σας κοιτάζει όλους και μετά χαμογελάει σε εσένα.
- Πάνε χρόνια από τότε που σε πήδαγα εγώ. Βλέπω εκτός από αυτόν τον φλώρο τον Shawn Mendes Γαμβέτα και με αυτόν τον μαλακά. Τουλάχιστον ξέρεις ποιο παιδί είναι ποιου?
Αμέσως σηκώνεις το χέρι σου και του ρίχνεις ένα χαστούκι. Πάει και αυτός να σε χτυπήσει όμως έρχεται ο Shawn και του δίνει μια μπουνιά με αποτέλεσμα να του σπάσει την μύτη.
- Αν ξανά πλησιάσεις την γυναίκα μου και τα παιδιά μου την έβαψες. Αυτός τρομαγμένος από την δύναμη του Shawn έφυγε και δεν τον ξανά είδα ποτέ. Όσο για τον κολλητό και την κολλητή μου. Είχαν παντρευτεί και αυτή και θα γινόμαστε συμπέθεροι αφού η Arianna, η κοπέλα του Adrian ήταν κόρη τους. Από εκεί και μετά η ζωή μας ήταν σαν παραμύθι χωρίς να φοβάμαι για δράκους και μάγισσες του παρελθόντος.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτό ήταν. Συγγνώμη Μαρινέλα μου που σε έκανα κουνέλα αλλά ok... Ελπίζω να σου άρεσε.😘💋💋💋❤️❤️❤️💋💋 Χρόνια Πολλά!!!!!! 💋 💋 💋 💋 💋 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Treat you better
Kısa HikayeΕίναι μια ιστορία γραμμένη για τα γενέθλια 🎂 μια φίλης μου της @Black_Queen_f