Mladý muž se probudil s pořádnou bolestí hlavy a chtělo se mu zvracet. Jenomže z postele se nemohl dostat. Jakoby ho gravitace nechtěla pustit. Jakoby snad pořád napůl spal. Přestal se snažit vstát a uklidnil se. Zjistil, že není ve své ložnici, a že je přivázaný provazy k posteli. Snažil se vzpomenout na minulou noc, ale jediné, co si pamatoval bylo, že se v baru bavil s mladším klukem. Pak jakoby omdlel, protože si nic nepamatuje.
"Ale ty už jsi vzhůru?" zvolal někdo.
Namjoon se podíval na jeho únosce. "T-ty!"
Byl to ten ze včera.
Ten kluk.
"Ano já, Namjoonie~" sedl si na postel ke svázanému. "Pamatuješ si na mé jméno?" položil ruku na Namjoonovo stehno.
"Jsi.... Nevím, nepamatuji si." vzdal to Namjoon. Mladému muži zmizel úsměv z tváře a vystřídal ho obličej plného hněvu a trochu i znechucení. "Promiň, ale hodně jsem toho vypil." snažil se uklidnit mladšího, a přitom si vzpomněl, proč se vlastně včera ocitl v baru. Pohádal se se svým přítelem Min Yoongim, který ho obvinil z nevěry. Pravda byla, že Yoongi měl zčásti pravdu. Namjoon se někdy v blízkosti krásných osob nedokáže udržet.
"Nepamatuješ si mě, viď?"
"Ne."
Kluk vstal a šel pro něco do skříně. Namjoon se obával, že na něho vytáhne nějakou sadistickou hračku, napjatě ale čekal.
Kluk zapnul televizi a tam najel na flesh disk a otevřel soubor pojmenovaný nmjn. Byly to fotografie Namjoona. Namjoon to nechápal a snažil se na fotografiích najít něco užitečného. Kluk mu přemítal fotografie před očima. Byl tam Namjoon zamlada, když ještě chodil do školy. Nebyly tam jenom jeho samotné fotky, byly tam i zachycené snímky s jeho přítelem Yoongim. Bylo to nekonečné. Jakoby ho ten kluk sledoval již sedm let. Nakonec tam bylo video. Na tom videu byl Namjoon a Yoongi natočeni při styku. Namjoonovi z toho přeběhl mráz po zádech.
"Tohle chci s tebou dělat." přišel k němu tmavovlasý kluk, sedl si na Namjoona obkročmo a pomalu mu rozepínal kalhoty.
"M-mám přítele!"
"Bude v pořádku, když budeš poslušný." zajel mu rukou do trenek a začal hladit jeho nevzrušený penis.
"Nesahej na Yoongiho!"
"Sáh nesáh... budeš mě milovat?"
"Ne!"
"Ne? Hmm..."