Uběhla nějaká doba a Namjoon měl konečně svůj penis zpátky. Ne že by teď k něčemu byl, ale cítil se mnohem lépe.
"Nebaví mě jen tak tě znásilňovat, a když vidím, že si to vůbec neužíváš... Nechceš si to pořádně užít?"
Namjoon se ho snažil ignorovat a nekoukat se na něho.
"Proč mě nemáš rád?" povzdychl si smutně.
"Nevím, kdo jsi zač a děláš mi tohle všechno... Nevím, proč to děláš..." Namjoonovi se chtělo brečet.
"Jenže já tě miluji! Miluji tě od první chvíle, co jsi mi pomohl. Když ses na mě usmál a když-"
"Nikdy jsem tě neviděl."
"Viděl!!! Vzpomeň si! Jsem ten prvák, který byl sám. Pro všechny jsem byl neviditelný!" histericky křičel a po tvářích mu stékaly horké potůčky slz. Namjoon se začal bát.
"J...jo, vzpomínám si..." nedokázal si vybavit žádnou vzpomínku, ve které by byl tenhle kluk.
"Vážně?" uklidnil se a nadějně čekal na odpověď.
"Ano." zakýval hlavou Namjoon.
"Jak se jmenuji?" Bylo ticho. A Namjoon přemýšlel, jestli se kluk nezeptal jen tak, protože se už zbláznil a neví, kdo je a jak se jmenuje.
"Nevím. Nepamatuji si to. Řekni mi to a nikdy nezapomenu!" vychrlil ze sebe, když viděl, jak se chlapcova mimika ve tváři změnila.
"Já se jmenuji Jeon Jungkook, Kim Namjoone. A přísahám bohu, že se do tebe znovu nikdy nezamiluji." nepodíval se Namjoonovi ani do očí a odešel.
Vrátil se se zbraní v ruce. Zamířil na Namjoona a podíval se na něho nenávistným pohledem.
"C-co to děláš Jungkooku?"
"N-nevím." ruka mu poklesla a začal se třást. Sedl si na postel. Když vyslovil Namjoon jeho jméno, něco v něm polevilo a on si uvědomil, že ho stále miluje.
"To bude dobrý..." obejmul toho nemocně nebezpečného chlapce. Uklidňoval ho a při tom mu sebral nenápadně zbraň.
"Jeon Jungkook je krásné jméno. Jsem hlupák, že jsem si to nepamatoval," šeptal mu.
"Miluji tě Namjoone," řekl Jungkook.
"Jo.... Já tebe taky." hladil ho po zádech.
Když Jungkook usl, Namjoon vstal a vydal se rovnou pryč s pistolí u sebe. Dveře byly naštěstí otevřené. Bežel přes chodbu ke hlavním dveřím. Věděl, že budou zamčené, ale něco v něm doufalo, že ten kluk prostě dnes sral na zámky. Zmáčkl za kliku, ale marně. "Ne..." bolestně zaúpěl.
Podíval se kolem, jestli nejsou někde klíče, ale věděl dost jistě, že je bude mít asi jejich pán. Šel zpátky do ložnice, ale hned ve dveřích se zastavil.
Mladší tam neležel, jak si představoval Namjoon, že ležet bude. Nebyl tam. Namjoon se bystrě otočil, ale za ním nikdo nestal.
Možná by se mohl vrátit zpátky do ložnice a spát a sehrát na toho kluka, že se mu jen zdálo, že Namjoon odešel.
Ne, měl strach. Nemohl se z toho už vyvléct.
Tak a teď si můžete popřemýšlet, co se asi stalo. Přesně tak, otevřený konec ⏳🐱🐀🍜🌋🔬🔭snad to najdete ve hvězdách ✨ 👋
V posledním díle se dozvíme, jestli se Namjoon dostane ven z doupěte sexouše Jeona. Co bude potom s maniačkem Jungkookem. A pak ve sleze možná tam bude něco i o Yoongim ♥♥♥❓⁉❔ ano, je to drahoušek :3