V oknech domu rodiny Trotlových se svítilo. Lord Volte Mop se usmál a jediným pohybem své kůrky rozrazil branku. Poté se vydal ke dveřím do domu.
Kdesi vevnitř začal bzučet kouzelný alarm. Ozvaly se výkřiky.
,,Lily, to je on! Seber Harryho a utečte, já ho zdržím!"
Jak statečné, pomyslel si Volte Mop. Jak ušlechtilé. Jak hloupé.
Bez sebemenších problémů vkráčel přímo do domu. Snil o této chvíli tak dlouho. Teď už mu Trotlovi neutečou. Nemají kam.
V hale proti němu stál James Trotl. Volte Mop se zastavil a tázavě povytáhl obočí. ,,To jako musím říct heslo, nebo co?"
,,Nemůžeš projít," oznámil mu James. Snažil se znít pevně a rozhodně, ale Volte Mop slyšel, jak se mu třese hlas.
,,Vládnu plamenem Anoru, plameni-" pokračoval Trotl nejistě. Volte Mop se rozesmál.
,,Urûru," napověděl mu.
,,Ano, přesně tak." James se zcela zjevně potil nervozitou, asi jako když dítě ve své první školní divadelní hře zapomene text. ,,Můstek - vlastně vchod - je zavřený. Nemůžeš projít."
,,Zapomněl jsi, že Gandalf měl, na rozdíl od tebe, svou magickou hůl," podotkl Volte Mop přátelsky. ,,A vlastně mu ani to nepomohlo. Barlog ho tak jako tak strhl do propasti."
,,Ale zase se vrátil, a byl mocnější než dřív," namítl Trotl.
,,Vážně?" zeptal se Volte Mop zaujatě. ,,A kdo, Gandalf, nebo barlog?"
,,Samozřejmě Gandalf." Jamesovy oči se rozšířily náhlým poznáním. ,,Počkat... Pokud tohle nevíš, tak jsi... Ty jsi neviděl Dvě věže?!"
,,Zjevně ne," pokrčil Volte Mop rameny. James se sesul k zemi. ,,A vím proč," dodal temný lord k Trotlovu mrtvému tělu. ,,Vidíš, co to s tebou dělá? Ani jsem se nemusel moc snažit." Překročil ho a vydal se nahoru do patra.
Lilii Trotlovou našel stát před kolébkou svého malého synka. Když Volte Mopa spatřila, vykřikla hrůzou. Přesto se stále držela na nohou.
,,Ustup," nařídil jí Volte Mop. ,,Pokud nebudeš klást odpor, dovolím ti vytírat podlahy v mém sídle. Chci jen toho kluka."
,,Ne!" vyhrkla Lilie. ,,Nikdy!"
,,V tom případě tě asi budu muset poslat za tvým manželem. Pověz mi, jsi také maniakální fanoušek Pána prstenů?"
,,Ne takový, jakým byl on," odvětila Lilie. ,,On byl největším a nejvášnivějším ze všech LOTRianů..."
,,Fajn, to stačí. Avada kedlubna!"
Z Volte Mopovy kůrky vyrazila obrovská kedlubna a trefila Lilii do hlavy. Její tělo s tupým zaduněním dopadlo na zem, následované kedlubnou.
,,Zajímavé, jak ta zelenina lidi vždycky zabije. A to doktoři tvrdí, že je zdravá!" prohlásil Volte Mop pohoršeně. ,,Tak kdepak máme toho nejmenšího Trotla, největšího trotla... Sakra!" zanadával, otočil se a rozběhl se na chodbu. ,,Kde tu mají záchod... Aha, tady!" Vrazil do dveří označených písmenem W. C jim zjevně odpadlo. Možná nevydrželo ten smrad.
Potřeba Pána zla byla tak velká, že za sebou ony dveře ani nezavřel.
Už se chystal spláchnout, když za sebou uslyšel: ,,Da-da!" Nevěřícně se otočil. Nepletl se. Po čtyřech k němu přicházel nejmladší člen rodiny Trotlových, batole, kvůli kterému se namáhal dopravit se sem. Byla to od něj velká oběť, neboť to znamenalo vzdálit se na celý večer ze svých obrovských heren a drogových zásob.
-----
Poznámka číslo jedna: Volte Mop byl vlastníkem všech heren v Británii a povoloval vstup jen Smrtijedům. To byl také důvod, proč měl tolik stoupenců.
Poznámka číslo dvě: Právě přemíra drog a alkoholu zapříčinila, že Volte Mop vypadal tak, jak vypadal.
-----
,,Da-da?"
To mimino ho rozčilovalo. Rychle se otočil, popadl milého Harryho za nožičky a mrštil jím přes celou koupelnu, čelem přímo na osamělé W na záchodových dveřích.
Byl připraven to děcko dorazit, ale nedostal k tomu příležitost. V té chvíli totiž záchodové prkénko spadlo a praštilo ho po hlavě.
Ne! pomyslel si Pán zla. A pak byl pryč, zmizel jako pára nad hrncem.
Domem se rozléhalo jen kvílení ročního dítěte.
ČTEŠ
Harry Trotl (UKONČENO)
Humor,,Harry, ty to pořád ještě nechápeš?" zeptala se Ginny. ,,Doopravdy ti to nedošlo? Byla zrzavá a pihovatá. Nejmenovala se Evansová. Byla Weasleyová. Nemůžeme spolu chodit, protože... protože..." odmlčela se a sbírala síly k dopovězení věty. ,,Protož...