Evet evet burada kendim hakkımda 10 tane şeyi yazçam IrmakEdis sağolsun :)
1-Mutlu olmayı çok severim
2-Genellikle kafa dengemi bulurum (yani benim gibi çılgın dkkfkdkd)
3-Her daim ağlarım 😞
4-Dipper'ın benim için özel olmasının sebebi asla unutamayacağım olan ilk aşkımı unutturmuş olması garip komik ama doğru çünkü o bana acı verirken bir yaz boyunca Dip yani Gravity Falls sayesinde oyalanacak ve ağlıyacak bir neden bulamıyacak hale geldim ben onun yüzünden her gün ağladım bu yüzden unutmam zor oldu işte bir yazımı buna geçirirken onu düşünmediğimi fark ettim okullar açıldığında geçen sene onu gördüğümde gereksiz heyecana kapılan ben heyecana hiç kapılmamıştım bu sayede Dipper karakterine çok minnettar kalıyorum şimdi ise dünyalara değişemediğim tatlı mı tatlı neredeyse mutfağı yakmış kişi olan sevgilim var (senin yanaklarını sıkçam merak etme)
5-Eağ gerçek hayatta Billim dediğim birisi var hatta iki kişi birisi ANNEM (dün anlaşma yaptığımız için(bunun amacını sormayın annem hep psikopat gibi davranıyor ve anlaşmalar yapmaya çalışıyor ama genellikle ben zorlarım gel anlaşma yapalım diye acaba Bill onun değilde benim mi içime kaçtı????) ikinciside benim okul kankim olan İrem var ehi >~<
6-Garip vakalı şeyleri severim (panorolmal mı neydir hiç yazamadığım şey anlayın fkkdkd)
7-En best oyunum Criminal Case dir (bebe gibi gözükmek istemem ama 10. Vakadayım bunun sebebide fazla oynayamıyor oluşum)
8-Telefonuma gün geçtikçe aşık oluyorum 😍 (iphone bebeim iphone)
9-Emojilere ve randomlara takıntılıyım hülo!
10-Oylar İBNE PARTİDEN DEFNÖ ÇAĞDAŞA kdkfkfkfkvŞu kişiler yapabiliymi plz.
AnimeSevenSelenator
Animeci_bebe
cat_love_karamel
ShizayaInLife
😍😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask/Dare to Dipper Pines
Fanfiction29/08/2016 Hey dipper....... Dippera istediğini yaptırmak istermisin o zaman ne duruyorsun sor bakalım kaçışı yok merak etme Kapak için @shipperkitty_x'e teşekkürler 🖤💛