| Prawie idealnie |

6 2 2
                                    

Hejka. Jestem zwykłą dziewczyną z bardzo bogatymi rodzicami, ogromnym domem z basenem, przyjaciółmi i zwerzątkiem. Codzienne życie strasznie mi się nudzi... A tak wogule to nazywam się Katley. Mam prawie 15 lat. Te moje ,,bezproblemowe" życie , jak to nazwały moje koleżanki marzy się chyba każdemu. Każdemu oprócz mnie. Codzienna rutyna;
Wstaje rano idę do szkoły wyłapuje same 5 wracam do domu odrobie lekcje zjem obiad i wyjde ze znajomymi wrócę do domu wykąpie się i idę spać. I tak w kółko. Tak mnie to nudzi... Ogh... Jedyną rzeczą której nie mam to chłopak, którego moje koleżanki nieustannie próbują mi znaleźć. Jak narazie nie udało im się znaleźć kogoś ,,odpowiedniego'' dla mnie jak to powiedziały. Sam też próbuje kogoś sobie znaleźć bo jak patrzę na te wszystkie dziewczyny które siedzą sobie na ławkach i liżą się ze swoimi chłopakami to jestem w zazdrosna. Nie trudno byłoby mi znaleźć chłopaka bo jestem średniego wzrostu brunetką z długimi brązowymi włosami, dużymi niebieskimi oczami i dość dużych ustach, ogólnie mam bardzo smukłą i szczupłą sylwetkę o której marzy nie jedna dziewczyna. Jeśli chodzi o ciało to chłopcy mówią że niczego mi nie brakuje. Jestem z siebie prawie zadowolona, byłabym bardziej gdybym w końcu znalazła tego chłopaka. Moje kolezanki niczym prawdziwe swatki na różne metody próbowały z tymi chlopakami no Ale cóż. Przynajmniej sie starały. Już niedługo wakacje, a my idziemy na niezłą dyskotekę więc mam nadzieję ze w końcu kogoś ciekawego poznam.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 28, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jedna chwilaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz